Elke cabaretier moet je aanspreken natuurlijkAr schreef:Naar mijn mening is hij lomp en "grappig" door zijn botheid. Je moet ervan houden.
Hans teeuwen live bij de meiden van HALAL
- Niels
- Auto: Prius+
- Pescatore
Hmm ergens moet ik hier om lachen; ik ken je niet maar ik heb wel eens een compilatie gezien van jouw 'autogebruik'. Hierin ben je best 'lomp' met die auto's, wat er buitengewoon grappig uitzietKnot schreef:Juist, en daarom vind ik m helemaal niks, tezamen met de rest van "dit soort" gasten.Ar schreef:Naar mijn mening is hij lomp en "grappig" door zijn botheid. Je moet ervan houden.
maar als het mijn eigen auto betrof had ik het niet zo grappig gevonden..
- Ar
- Auto: Prius
- volvoc30
Ik denk dat pescatore het over Knot heeft, in z'n filmpjes liet hij duidelijk zien wat je met een auto allemaal kan doen.Ar schreef:Wat bedoel je met best lomp? De beschrijving is summier?
Aanvullende informatie: Ik rij ze netjes warm en onderhoud ze goed.
Binnenkort zal ik met mijn broer een 300ZX ophalen uit Engeland om een aantal onderdelen over te zetten en de auto weer in perfecte staat te krijgen.
- Pescatore
Precies, Ar, ging over knotvolvoc30 schreef:Ik denk dat pescatore het over Knot heeft, in z'n filmpjes liet hij duidelijk zien wat je met een auto allemaal kan doen.Ar schreef:Wat bedoel je met best lomp? De beschrijving is summier?
Aanvullende informatie: Ik rij ze netjes warm en onderhoud ze goed.
Binnenkort zal ik met mijn broer een 300ZX ophalen uit Engeland om een aantal onderdelen over te zetten en de auto weer in perfecte staat te krijgen.