Hans teeuwen live bij de meiden van HALAL

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 02 sep 2007, 10:13

Ar schreef:Naar mijn mening is hij lomp en "grappig" door zijn botheid. Je moet ervan houden.
Elke cabaretier moet je aanspreken natuurlijk :wink: Hij mag dan wel lomp en bot zijn, het is ook wel gefundeerd en gevat.

Knot

Bericht door Knot » 02 sep 2007, 10:23

Ar schreef:Naar mijn mening is hij lomp en "grappig" door zijn botheid. Je moet ervan houden.
Juist, en daarom vind ik m helemaal niks, tezamen met de rest van "dit soort" gasten.

Pescatore

Bericht door Pescatore » 02 sep 2007, 20:43

Knot schreef:
Juist, en daarom vind ik m helemaal niks, tezamen met de rest van "dit soort" gasten.
Hmm ergens moet ik hier om lachen; ik ken je niet maar ik heb wel eens een compilatie gezien van jouw 'autogebruik'. Hierin ben je best 'lomp' met die auto's, wat er buitengewoon grappig uitziet :) :wink:

maar als het mijn eigen auto betrof had ik het niet zo grappig gevonden..

Ar
Auto: Prius

Bericht door Ar » 02 sep 2007, 21:29

Wat bedoel je met best lomp? De beschrijving is summier?
Aanvullende informatie: Ik rij ze netjes warm en onderhoud ze goed.

Binnenkort zal ik met mijn broer een 300ZX ophalen uit Engeland om een aantal onderdelen over te zetten en de auto weer in perfecte staat te krijgen.

volvoc30

Bericht door volvoc30 » 02 sep 2007, 23:54

Ar schreef:Wat bedoel je met best lomp? De beschrijving is summier?

Binnenkort zal ik met mijn broer een 300ZX ophalen uit Engeland om een aantal onderdelen over te zetten en de auto weer in perfecte staat te krijgen.
Ik denk dat pescatore het over Knot heeft, in z'n filmpjes liet hij duidelijk zien wat je met een auto allemaal kan doen. :D

Pescatore

Bericht door Pescatore » 03 sep 2007, 16:52

volvoc30 schreef:
Ar schreef:Wat bedoel je met best lomp? De beschrijving is summier?

Ik denk dat pescatore het over Knot heeft, in z'n filmpjes liet hij duidelijk zien wat je met een auto allemaal kan doen. :D
Precies, Ar, ging over knot :)

Plaats reactie