Elke cabaretier moet je aanspreken natuurlijkAr schreef:Naar mijn mening is hij lomp en "grappig" door zijn botheid. Je moet ervan houden.

Hmm ergens moet ik hier om lachen; ik ken je niet maar ik heb wel eens een compilatie gezien van jouw 'autogebruik'. Hierin ben je best 'lomp' met die auto's, wat er buitengewoon grappig uitzietKnot schreef:Juist, en daarom vind ik m helemaal niks, tezamen met de rest van "dit soort" gasten.Ar schreef:Naar mijn mening is hij lomp en "grappig" door zijn botheid. Je moet ervan houden.
Ik denk dat pescatore het over Knot heeft, in z'n filmpjes liet hij duidelijk zien wat je met een auto allemaal kan doen.Ar schreef:Wat bedoel je met best lomp? De beschrijving is summier?
Aanvullende informatie: Ik rij ze netjes warm en onderhoud ze goed.
Binnenkort zal ik met mijn broer een 300ZX ophalen uit Engeland om een aantal onderdelen over te zetten en de auto weer in perfecte staat te krijgen.
Precies, Ar, ging over knotvolvoc30 schreef:Ik denk dat pescatore het over Knot heeft, in z'n filmpjes liet hij duidelijk zien wat je met een auto allemaal kan doen.Ar schreef:Wat bedoel je met best lomp? De beschrijving is summier?
Aanvullende informatie: Ik rij ze netjes warm en onderhoud ze goed.
Binnenkort zal ik met mijn broer een 300ZX ophalen uit Engeland om een aantal onderdelen over te zetten en de auto weer in perfecte staat te krijgen.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Robbert92 en 1 gast