Ben ook al eens door de politie van Koln aan de kant gezet op de A1. Ik had een koplamp kapot maar ze vonden het ook erg vreemd dat ik een helm op had

Dat was dan weer niet voor de veiligheid maar omdat ik oordoppen vergeten was en koppijn kreeg van het geluid. Ze vonden het allemaal maar vreemd. Een NL auto, rolkooi, reed maar 130, helm op, geen tuv pappieren voor de kooi.
Reed 90% op circuit met helm en 10% van en naar het circuit zonder helm. Gebruikte wel altijd de voledige 6 punts gordel die ik strak aan trok. De B stijl kon ik niet raken omdat de stoel er voor(tegen) zat. A stijl lijkt me sterk omdat de kuipstoel maximaal naar achteren stond.
Ben op een driftdag (als passagier) wel eens met m'n koppie tegen de kooi gekomen. En dat was bij het van links naar rechts omgooien van de auto. Dat deed zeer.
Ook met helm op al eens met m'n kop, met helm, tegen de Bstijl van een auto zonder kooi. Dat deed ook zeer.
Dat was ook wel een mooi verhaal eigenlijk. Kon een rondje mee rijden op de ring. Even snel een helm geleend en instappen. Helm pasde voor geen meter. Bij Tiergarten deed ik hem weer af om het bandje wat loser te zetten. Uitgang T13 klikte ik de helm weer vast. Bij de ingang Hatzenbach grapte ik dat ik er klaar voor was. Uitgang Hatzenbach stonden we in de vangrail. Schade viel gelukkig mee. Alleen die vangrail is zo verrekte duur