De EVO rijder zegt.... De M5 rijder zegt....

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 15 jul 2007, 01:10

:lol: @Hielke.

@Stéphane: wat is er nu mis met zo'n sprintje. Als beide bestuurders zich even met elkaar willen meten om te zien welke auto sneller weg is. So what. Is best wel eens leuk hoor. Dat je er niets aan hebt, okay. In NL heb je ook niets aan een snelle auto in het algemeen. Dan voldoet een Smart ook wel :wink:

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 26 jul 2007, 20:55

Hielke schreef:Alles is relatief, ook rechtelijn sprints.

Stond laatst naast een fietser bij de stoplichten en bij het optrekken verslikte m'n Bravo zich even in de 2 of 3 cylinders waar ie nog wel op loopt. Die fietser was al bijna uit het zicht verdwenen voordat de Fiat op gang gekomen was :lol:
:lol: :lol:

Stéphane

Bericht door Stéphane » 26 jul 2007, 21:12

Arthur schreef:@Stéphane: wat is er nu mis met zo'n sprintje. Als beide bestuurders zich even met elkaar willen meten om te zien welke auto sneller weg is. So what. Is best wel eens leuk hoor. Dat je er niets aan hebt, okay. In NL heb je ook niets aan een snelle auto in het algemeen. Dan voldoet een Smart ook wel :wink:
@Arthur: Het is misschien wel eens een keer leuk, maar het gaat nergens over. Als je dan toch iets leuks wilt doen pak dan een keer een bocht op wat snelheid, dat vind ik leuker. Heeft trouwens niets met mijn autokeuze te maken. Als ik een Porsche GT3 zou hebben had ik er net zo over gedacht.

Plaats reactie