Aandelen?Jurriaan schreef:Zie dat je in Rotterdam woont. Ga eens bij Safe om de hoek kijken, men zegt dat dat de beste van de omgeving is.Christoph schreef: Bezig met plannen, ze zijn nu bezig een gaatje te vinden voor mijn lastig schema

Nee je "gewone" rijbewijs wordt niet vervangen voor een puntenrijbewijs.Jelmer850i schreef:Goeie vraag!allen schreef:Krijg je eigenlijk een puntenrijbewijs voor de motor als je eeuwen een 'normaal' rijbewijs hebt voor de auto?:
Motorrijbewijs lijkt mij ook nog wel eens wat, maar wordt hem toch niet ben ik bang
Daarom heet het ook geen puntenrijbewijs maar een "beginnersrijbewijs" die na 5 jaar automatisch in de computers wordt omgezet naar een gewoon rijbewijs. Deze regeling is ingegaan op 1 april 2002 en was geen grapje...EG schreef:Nee je "gewone" rijbewijs wordt niet vervangen voor een puntenrijbewijs.Jelmer850i schreef:Goeie vraag!allen schreef:Krijg je eigenlijk een puntenrijbewijs voor de motor als je eeuwen een 'normaal' rijbewijs hebt voor de auto?:
Motorrijbewijs lijkt mij ook nog wel eens wat, maar wordt hem toch niet ben ik bang
Heb je je rijbewijs voor dat puntenzooi gehaald (2002 ofzo?) dan heb je een gewone rijbewijs, ook al krijg je een nieuwe (doordat je een stempeltje erbij moet krijgen) bij het gemeentehuis.
Zou wel gekkenwerk zijn als je 10 jaar je rb hebt, je E wilt halen, opeens je een puntenrijbewijs zou krijgen.
Ik heb 4 dagen daarvoor mijn rijbewijs gehaald destijdsEltjo schreef:Daarom heet het ook geen puntenrijbewijs maar een "beginnersrijbewijs" die na 5 jaar automatisch in de computers wordt omgezet naar een gewoon rijbewijs. Deze regeling is ingegaan op 1 april 2002 en was geen grapje...EG schreef:Nee je "gewone" rijbewijs wordt niet vervangen voor een puntenrijbewijs.Jelmer850i schreef: Goeie vraag!
Heb je je rijbewijs voor dat puntenzooi gehaald (2002 ofzo?) dan heb je een gewone rijbewijs, ook al krijg je een nieuwe (doordat je een stempeltje erbij moet krijgen) bij het gemeentehuis.
Zou wel gekkenwerk zijn als je 10 jaar je rb hebt, je E wilt halen, opeens je een puntenrijbewijs zou krijgen.
Ik dus letterlijk 4 dagen erna....Mark Nauta schreef:Ik heb 4 dagen daarvoor mijn rijbewijs gehaald destijdsEltjo schreef:Daarom heet het ook geen puntenrijbewijs maar een "beginnersrijbewijs" die na 5 jaar automatisch in de computers wordt omgezet naar een gewoon rijbewijs. Deze regeling is ingegaan op 1 april 2002 en was geen grapje...EG schreef: Nee je "gewone" rijbewijs wordt niet vervangen voor een puntenrijbewijs.
Zou wel gekkenwerk zijn als je 10 jaar je rb hebt, je E wilt halen, opeens je een puntenrijbewijs zou krijgen.. Ik heb dus nog een 'normaal' rijbewijs.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast