Aandelen?Jurriaan schreef:Zie dat je in Rotterdam woont. Ga eens bij Safe om de hoek kijken, men zegt dat dat de beste van de omgeving is.Christoph schreef: Bezig met plannen, ze zijn nu bezig een gaatje te vinden voor mijn lastig schema
Rijbewijs
-
Christoph
-
Ruud
Morgen les 3
, heb er nu al zin in. Ben in het verleden begonnen met lessen toen ik nog een jaar of 21 was maar heb toen maar afgezien van het rijexamen omdat ik mijzelf nog niet voldoende vertrouwde qua verstand. Nu ik merk dat ik stukken rustiger autorijd acht ik mezelf verstandig genoeg om weer te beginnen
....
Over het puntenrijbewijs, wanneer je in het bezit bent van een niet_punten_rijbewijs wordt het A-tje gewoon op je niet_punten_rijbewijs bijgeschreven. Je krijgt dus niet ineens een puntensysteem op je A-rijbewijs ofzo. Zou wat zijn, mag ik dan mijn punten die op mijn A-rijbewijs staan overhevelen naar mijn B-rijbewijs meneer agent?
Over het puntenrijbewijs, wanneer je in het bezit bent van een niet_punten_rijbewijs wordt het A-tje gewoon op je niet_punten_rijbewijs bijgeschreven. Je krijgt dus niet ineens een puntensysteem op je A-rijbewijs ofzo. Zou wat zijn, mag ik dan mijn punten die op mijn A-rijbewijs staan overhevelen naar mijn B-rijbewijs meneer agent?
- Jurriaan
-
EG
Nee je "gewone" rijbewijs wordt niet vervangen voor een puntenrijbewijs.Jelmer850i schreef:Goeie vraag!allen schreef:Krijg je eigenlijk een puntenrijbewijs voor de motor als je eeuwen een 'normaal' rijbewijs hebt voor de auto?:
Motorrijbewijs lijkt mij ook nog wel eens wat, maar wordt hem toch niet ben ik bang
Heb je je rijbewijs voor dat puntenzooi gehaald (2002 ofzo?) dan heb je een gewone rijbewijs, ook al krijg je een nieuwe (doordat je een stempeltje erbij moet krijgen) bij het gemeentehuis.
Zou wel gekkenwerk zijn als je 10 jaar je rb hebt, je E wilt halen, opeens je een puntenrijbewijs zou krijgen.
- duifjes.com
- frank de jonge
- GTRene
ik heb alle rijbewijzen, behalve voor op de motor...daar koos ik bewust voor omdat ik voor die tijd altijd opgevoerde brommers reed en bijna altijd volgas, ik heb een paar keer destijds op wat motoren gereden maar dat gaat dan ook volgas...en dat remmen en 2 banden is dan scary....wordt m'n dood dus maar niet gedaan
4 banden lekker "veilig" ik hou van met marge rijden
4 banden lekker "veilig" ik hou van met marge rijden
- duifjes.com
- Peric
- Hendrik Kinderman
- Downforce Hans
- Erik dB
@Hendrik, dat ligt er een beetje aan wat je leuk vindt. Ik ben zelf begonnen op een Suzuki GSX-R uit 1998 (heb ik nog steeds
) en dat gaat prima, mede omdat ze niet zo heel veel koppel hebben en je (dus) wel een foutje kan veroorloven. Die dingen kunnen ook wel op 25kw denk ik (of anders neem je een concurrent zoals de R6, ZX6R, CBR600F).
Die dingen schrijven bijna niets af, verzekering op jonge leeftijd weet ik niet maar ik gok iets van 250 euro p/j. Wegenbelasting is te verwaarlozen.
Die dingen schrijven bijna niets af, verzekering op jonge leeftijd weet ik niet maar ik gok iets van 250 euro p/j. Wegenbelasting is te verwaarlozen.
- Hendrik Kinderman
- Eltjo
Daarom heet het ook geen puntenrijbewijs maar een "beginnersrijbewijs" die na 5 jaar automatisch in de computers wordt omgezet naar een gewoon rijbewijs. Deze regeling is ingegaan op 1 april 2002 en was geen grapje...EG schreef:Nee je "gewone" rijbewijs wordt niet vervangen voor een puntenrijbewijs.Jelmer850i schreef:Goeie vraag!allen schreef:Krijg je eigenlijk een puntenrijbewijs voor de motor als je eeuwen een 'normaal' rijbewijs hebt voor de auto?:
Motorrijbewijs lijkt mij ook nog wel eens wat, maar wordt hem toch niet ben ik bang
Heb je je rijbewijs voor dat puntenzooi gehaald (2002 ofzo?) dan heb je een gewone rijbewijs, ook al krijg je een nieuwe (doordat je een stempeltje erbij moet krijgen) bij het gemeentehuis.
Zou wel gekkenwerk zijn als je 10 jaar je rb hebt, je E wilt halen, opeens je een puntenrijbewijs zou krijgen.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Ik heb 4 dagen daarvoor mijn rijbewijs gehaald destijdsEltjo schreef:Daarom heet het ook geen puntenrijbewijs maar een "beginnersrijbewijs" die na 5 jaar automatisch in de computers wordt omgezet naar een gewoon rijbewijs. Deze regeling is ingegaan op 1 april 2002 en was geen grapje...EG schreef:Nee je "gewone" rijbewijs wordt niet vervangen voor een puntenrijbewijs.Jelmer850i schreef: Goeie vraag!
- Hendrik Kinderman
- Eltjo
Ik dus letterlijk 4 dagen erna....Mark Nauta schreef:Ik heb 4 dagen daarvoor mijn rijbewijs gehaald destijdsEltjo schreef:Daarom heet het ook geen puntenrijbewijs maar een "beginnersrijbewijs" die na 5 jaar automatisch in de computers wordt omgezet naar een gewoon rijbewijs. Deze regeling is ingegaan op 1 april 2002 en was geen grapje...EG schreef: Nee je "gewone" rijbewijs wordt niet vervangen voor een puntenrijbewijs.
Zou wel gekkenwerk zijn als je 10 jaar je rb hebt, je E wilt halen, opeens je een puntenrijbewijs zou krijgen.. Ik heb dus nog een 'normaal' rijbewijs.
- Mark Nauta
- Mark Nauta