De velgen deden wel extreem afbreuk aan het geheel. Er ligt overigens een (nog een stijlbreuk!) Audi V8 in.
Die Kever op de achtergrond heeft een 'Typ 4' motor met ongeveer 150 pk. Rijdt erg prettig! :twisted:
Waarom bouw je anders een replica? Toch omdat je 't origineel zo bewondert? Een GT40 is gaaf vanwege z'n vorm, z'n motor en z'n geschiedenis. Bouw je er een vier- of zescilinder in, dan snap ik dat dus niet... Zet je er andere wielen dan spaakwielen of Halibrands onder, dan vind ik dat afbreuk doen aan de looks, dus dat begrijp ik dan ook niet.Dinkel schreef:http://www.w2wpowertrain.com/t-novabuild-2.aspx
Whoah.
Hou toch op met dat puristische gedoe. Als die GT40 er uitzag alsof ie 60s was OK, maar dat was zeker niet zo.
Maar dan noem je ook wat.Dinkel schreef:Iemand die een GT40 kit koopt (en geen echte) doet dit met ongeveer dezelfde motieven als iemand die een Caterham koopt (en geen echte 7) . . . en daar hoeft toch ook geen 1.6 4 pitter in
Franco Sbarro bouwde eens een T70 Mk3b met een Ferrari V12 erin: prachtig! Niet moeilijk over doen.
Zo... dit gaat wel erg off topic, maar vooruit:Dinkel schreef:Iemand die een GT40 kit koopt (en geen echte) doet dit met ongeveer dezelfde motieven als iemand die een Caterham koopt (en geen echte 7) . . . en daar hoeft toch ook geen 1.6 4 pitter in
Franco Sbarro bouwde eens een T70 Mk3b met een Ferrari V12 erin: prachtig! Niet moeilijk over doen.
Vanaf een uur of vijf, vooral een bbq, maar ik verwacht dat er toch wel een aantal leuke auto's zullen verschijnenGTRene schreef:wordt een kleine lambo meeting 8) ik zou ook wel weer eens o'n mooie 350 of 400GT willen zien...
maareuh zaterdag is toch alleen BBQ? of is er zaterdag ook al een meet met allerlij auto's en gezellige mensen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten