pitje repareren kost je niks, ook geen trede hoorKnot schreef:Even over een ster in de ruit... M5 is beschoten door een 355 in Papenburg. Voor een complete ruit ga ik naar het adresje van Hans, in Schiedam, echter nu alleen een pitje erin wat nog gemaakt kan worden.
Heb een hekel aan carglass etc en als ik het via de WA+ laat doen moet ik sowieso daarheen. Doe het liever zwart, ook geen gedoe met eigen risico, volgend jaar geen trede omhoog etc.
Waar naartoe te gaan om een pitje/sterretje te laten maken in regio Gouda/Alphen?
Lakse houding uitbetalen ruit schade
Re: Lakse houding uitbetalen ruit schade
-
OnlineFabian
Ik laat sterretjes repareren voor 5 tientjes. Dus das het geld ook niet.....
- Knot
Check het morgenochtend nog wel even bij de verzekering, is een WA+ en geen allrisk op de M5.
Voor 50 tik ik het ook zo af idd maar als het in de polis zit zou je een dief zijn.
Complete ruit is een ander verhaal, dat is tegen de 150 of soms 168 euro eigen risico. De 328i is WA en daar had ik voor 193 euro een ruit gehaald, iets meer dan eigen risico en scheelt je wel aardig in poliskosten. Een per 2 jaar een nieuwe ruit zou je gelijk spelen dan ofzo.
Voor 50 tik ik het ook zo af idd maar als het in de polis zit zou je een dief zijn.
Complete ruit is een ander verhaal, dat is tegen de 150 of soms 168 euro eigen risico. De 328i is WA en daar had ik voor 193 euro een ruit gehaald, iets meer dan eigen risico en scheelt je wel aardig in poliskosten. Een per 2 jaar een nieuwe ruit zou je gelijk spelen dan ofzo.