Romo=Dr.Oetker?

Ben jij arts/fysiotherapeut of in die richting?
Klinkt herkenbaar. Ik ben ook chronisch nekpatient. Soms is het zó erg dat ik op een veldmatje op de vlakke grond moet slapen om de pijn tegen te gaan. Als ik dan 2 of 3 nachten op de vlakke grond slaap dan gaat het vaak wel weer. de pijn is dan echt extreem, kan dan bijna wel janken.Knot schreef:Vervelend.. ik mag eigenlijk ook niet autorijden nu (zondag toch stiekem wel gedaan natuurlijk voor het Papenburg bezoek), last van nek en bovenbeenspieren. Kan 's ochtens nauwelijks mn sokken en schoenen aantrekken (buigen gaat niet) en last van mn nek bij accelereren/remmen/bochten, dus wandelen of op de fiets. Donderdag naar de Fysio om wat dingetjes in mn nek te kraken en kijken of het daarna beter gaat.
Ben je militair? Is het werk de oorzaak van je hernia? Dan hoop ik dat je een Proces Verbaal hebt laten opmaken. Kom je niet in de problemen als defensie je mogelijk niet meer geschikt acht voor je taak.Jeroen Watermulder schreef:Ah, ik zie dat dit het kneuzentopic is. Dan zal ik mijn kwaal ook maar even uitleggen.
Afgelopen donderdag geopereerd aan een hernia tussen de 4e en 5e lendewervel. Morgen mag ik dan eindelijk het ziekenhuis verlaten.
Daarna nog wel even 6 tot 8 weken revalideren tot ik weer normaal aan het werk kan.
Gelukkig heb ik hier wel internet in mijn ziekenhuisbed. Goed geregeld hier in dat militaire hospitaal in Utrecht.
Je hebt toch een automaat? Kun je gewoon met links rijden.Rico v Velzen schreef:sow ik ook aan de beurt, afgelopen weekend dagje weg, kleine moet altijd bij papa op de nek, prachtig natuurlijk, maar moet ik nou net ff een richeltje van 4 cm missen en ik klap toch gruwelijk door mijn voet heenEn dan 14 kilo klein mensje op je nek in balans proberen te houden.. gaat ook niet echt.. anyway ik flikkerde op de grond.. kleine werd stomtoevallig door een passant min of meer opgevangen..
Dit is het resultaat.. autorijden gaat niet echt makkelijk op dit moment![]()
[img:800:600]http://pic14.picturetrail.com/VOL524/17 ... 963334.jpg[/img]
romo schreef:Nou.............hoe staan we er voor Rico, gaat het nog een beetje meneer .........................![]()
Tip; lees even mijn tips eerder in dit draadje, meer advies nodig; even een PB tje dan maar..........................................
Linker zij, das normaliter dus geen blinde darm. Als je bloed blijft houden zeker naar je huisarts gaan !!Andre schreef:Ik zit ook in de lappenmand.
Heb last van linker zij al een tijdje.
2 dagen terug diaree met wat bloed in de ontlasting. Heb nu nog wat krampen geen diaree meer. Echt lekker gaat het niet. Zit nu een beetje in de algemene malaise.
We hebben altijd wel mooie discussies over auto s maar zonder gezondheid geniet je nergens meer van. Laten we hopen op betere tijden.