4 weken niet auto rijden

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 26 jun 2007, 08:26

oei, sterkte partydude en Rico.

Romo=Dr.Oetker? :P

Ben jij arts/fysiotherapeut of in die richting?

HSR

Bericht door HSR » 26 jun 2007, 09:01

Knot schreef:Vervelend.. ik mag eigenlijk ook niet autorijden nu (zondag toch stiekem wel gedaan natuurlijk voor het Papenburg bezoek), last van nek en bovenbeenspieren. Kan 's ochtens nauwelijks mn sokken en schoenen aantrekken (buigen gaat niet) en last van mn nek bij accelereren/remmen/bochten, dus wandelen of op de fiets. Donderdag naar de Fysio om wat dingetjes in mn nek te kraken en kijken of het daarna beter gaat.
Klinkt herkenbaar. Ik ben ook chronisch nekpatient. Soms is het zó erg dat ik op een veldmatje op de vlakke grond moet slapen om de pijn tegen te gaan. Als ik dan 2 of 3 nachten op de vlakke grond slaap dan gaat het vaak wel weer. de pijn is dan echt extreem, kan dan bijna wel janken.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 26 jun 2007, 09:28

Robin schreef:oei, sterkte partydude en Rico.

Romo=Dr.Oetker? :P

Ben jij arts/fysiotherapeut of in die richting?
iets in die richting ja.....................

Jeroen Watermulder

Bericht door Jeroen Watermulder » 26 jun 2007, 09:53

Ah, ik zie dat dit het kneuzentopic is. Dan zal ik mijn kwaal ook maar even uitleggen.
Afgelopen donderdag geopereerd aan een hernia tussen de 4e en 5e lendewervel. Morgen mag ik dan eindelijk het ziekenhuis verlaten.
Daarna nog wel even 6 tot 8 weken revalideren tot ik weer normaal aan het werk kan.

Gelukkig heb ik hier wel internet in mijn ziekenhuisbed. Goed geregeld hier in dat militaire hospitaal in Utrecht.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 26 jun 2007, 10:06

Jeroen Watermulder schreef:Ah, ik zie dat dit het kneuzentopic is. Dan zal ik mijn kwaal ook maar even uitleggen.
Afgelopen donderdag geopereerd aan een hernia tussen de 4e en 5e lendewervel. Morgen mag ik dan eindelijk het ziekenhuis verlaten.
Daarna nog wel even 6 tot 8 weken revalideren tot ik weer normaal aan het werk kan.

Gelukkig heb ik hier wel internet in mijn ziekenhuisbed. Goed geregeld hier in dat militaire hospitaal in Utrecht.
Ben je militair? Is het werk de oorzaak van je hernia? Dan hoop ik dat je een Proces Verbaal hebt laten opmaken. Kom je niet in de problemen als defensie je mogelijk niet meer geschikt acht voor je taak.
6-8 wkn beetje kort, ga maar uit van 12 weken ( moet alles ook nog volgens het revalidatie boekje gaan)
Tip; bouw het zit gedrag langzaam op ( zitten is het meest provocatief voor je rug), zorg dat je voldoende kracht en conditie verkrijgt.

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 26 jun 2007, 10:16

Klinkt niet fris Jeroen, succes met het herstel. Internet in het CMH is erg luxe inderdaad 8)

Ik hoop over een week of 3 weer te mogen rijden, maar ik merk dat het herstel zeer langzaam gaat, de schouder voelt erg fragiel aan. Zal daarna wel een paar maanden moeten fitnessen om de kracht in de arm terug te krijgen.

Beterschap.

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 26 jun 2007, 13:14

Rico v Velzen schreef:sow ik ook aan de beurt, afgelopen weekend dagje weg, kleine moet altijd bij papa op de nek, prachtig natuurlijk, maar moet ik nou net ff een richeltje van 4 cm missen en ik klap toch gruwelijk door mijn voet heen :? En dan 14 kilo klein mensje op je nek in balans proberen te houden.. gaat ook niet echt.. anyway ik flikkerde op de grond.. kleine werd stomtoevallig door een passant min of meer opgevangen..

Dit is het resultaat.. autorijden gaat niet echt makkelijk op dit moment :?

[img:800:600]http://pic14.picturetrail.com/VOL524/17 ... 963334.jpg[/img]
Je hebt toch een automaat? Kun je gewoon met links rijden. ;) Iig nog dikke mazzel dat je kleine er zo goed mee weggekomen is!

romo

Bericht door romo » 27 jun 2007, 22:55

Nou.............hoe staan we er voor Rico, gaat het nog een beetje meneer ......................... :lol:

Tip; lees even mijn tips eerder in dit draadje, meer advies nodig; even een PB tje dan maar..........................................

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 27 jun 2007, 23:22

Jeroen Watermulder schreef:Ah, ik zie dat dit het kneuzentopic is.
Geweldige opmerking. :lol:

Sterkte allemaal!

RVV

Bericht door RVV » 28 jun 2007, 00:11

romo schreef:Nou.............hoe staan we er voor Rico, gaat het nog een beetje meneer ......................... :lol:

Tip; lees even mijn tips eerder in dit draadje, meer advies nodig; even een PB tje dan maar..........................................

Gaat een stuk beter al weer dan 2 dagen geleden. Heb gelijk die dag bij een apotheek die toevallig open was een enkelbandage gekocht die goede steun gaf. (beste man meette mijn voet op en gaf advies).

Ik ben erg voorzichtig omdat ik niks wil forceren, veel rust been omhoog.

(nog) niet mee naar de dokter geweest, tijd is een probleem ivm de zaak en helaas is net deze week mijn vaste huisarts met pensioen gegaan, dienst is wel overgenomen door een arts een dorp verderop maar dan ben ik weer te makelijk, slechte eigenschap, ik behoor tot de catagorie mensen die ze met een brancard moeten afvoeren richting een arts. en zelfs dan sputter ik nog tegen.. al dat gezeur denk ikdan, nee niet altijd even slim....zo liep ik na een ernstig ongeluk 3 jaar geleden al weer na 5 uur onderzoek buiten het ziekenhuis, volledig tegen de wil van de artsen in natuurlijk :x Maarja zo zit in elkaar, zoalng ik nog kan pissen poepen en neuken is er weinig aan de hand (eigenwijze klootzak dat ik er ben)

Bram

Bericht door Bram » 08 jul 2007, 17:46

Onderhand denk ik wel te weten hoe het voelt om je rijbewijs kwijt te zijn :mrgreen:

Lijkt me zwaar klote :twisted:

Bram

Bericht door Bram » 28 jul 2007, 20:02

Gisteren voor het eerst sinds een week of 8 weer in de STI gereden, 90 km lang zinloos zitten bulderen :mrgreen:

Hij was fijn :twisted:

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 28 jul 2007, 20:26

Bijna net zo lekker als ... :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 28 jul 2007, 20:27

jij ff blij :lol: maar geloof me als je rijbewijs wordt afgepakt voelt erger en de nasleep groter helaas, maar geniet van je kar, welcome back on the streets 8)

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 28 jul 2007, 22:18

Mijn sjeisse dan ook maar. Heb een beesje dat Scoliose heet (in het kort: ruggegraat is in een lichte s vorm maar dan van de verkeerde variant), dus moet uitkijken met waar ik op ga zitten, schoeisel moet voldoende demping hebben en niet te zwaar zijn, heb een peperdure matras van 900 eurie moeten kopen omdat die de enigste was die de goede ondersteuning gaf (lachen als je bij de goedkoopste matras proef gaat liggen en zo het hele rijtje af gaat :lol: ), daarnaast heb ik nog diverse allergiën waaronder hooikoorts zodat ik met het pollenseizoen totaal niet happy ben.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 28 jul 2007, 22:24

Bij jou helpt maar 1 ding: je nickname :mrgreen: :wink:

Ohja, ik ben te zwaar...

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 28 jul 2007, 22:48

partyondude schreef:Gisteren voor het eerst sinds een week of 8 weer in de STI gereden, 90 km lang zinloos zitten bulderen :mrgreen:

Hij was fijn :twisted:
Beter dan sex?

Bram

Bericht door Bram » 28 jul 2007, 22:58

Nou, dat dan ook weer niet, maar wel erg gaaf :D

Vooral toen ik bij een afslag redelijk dwars de hoek om kwam zetten, het koppel was even teveel voor de 4WD :twisted:

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 28 jul 2007, 23:06

Arthur schreef:Bij jou helpt maar 1 ding: je nickname :mrgreen: :wink:

Ohja, ik ben te zwaar...
Waarom denk je dat ik zo knetter van Vipers ben :mrgreen:

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 28 jul 2007, 23:16

partyondude schreef:Nou, dat dan ook weer niet, maar wel erg gaaf :D

Vooral toen ik bij een afslag redelijk dwars de hoek om kwam zetten, het koppel was even teveel voor de 4WD :twisted:
Daar wil ik nog wel eens een foto van maken! 8)

Bram

Bericht door Bram » 28 jul 2007, 23:21

Dat begrijp ik ja, wil ik ook :D

Andre

Bericht door Andre » 28 jul 2007, 23:35

Ik zit ook in de lappenmand.

Heb last van linker zij al een tijdje.
2 dagen terug diaree met wat bloed in de ontlasting. Heb nu nog wat krampen geen diaree meer. Echt lekker gaat het niet. Zit nu een beetje in de algemene malaise.

We hebben altijd wel mooie discussies over auto s maar zonder gezondheid geniet je nergens meer van. Laten we hopen op betere tijden.

Bram

Bericht door Bram » 28 jul 2007, 23:45

Inderdaad dré, das gewoon verrekte zuur.

Mijn zus haar blinde darm is er door middel van een kijkoperatie uitgehaald. Echter, dan moeten ze lucht in je blazen voor de camera ofzo. Wat bleek later, die blinde darm was al vervuild. Als je dan lekker gaat zitten blazen, spuit je alle bacteriën het lichaam in. Gevolg, haar buikwand en darmen onder de ontstekingen!

Als die stomme sukkel van een dokter sowieso al gevraagd had wat mijn zus wilde of de moed had gehad zijn verstand te gebruiken, dan was dit te voorkomen geweest. Lekker eigen initiatief, mijn zus moet nu 6 tot 12 weken, na al anderhalve week ziekenhuis, plat liggen, rusten en heel licht eten.

Je kan je voorstellen hoe pissig wij met z'n allen op het ziekenhuis zijn :twisted:

romo

Bericht door romo » 28 jul 2007, 23:49

Andre schreef:Ik zit ook in de lappenmand.

Heb last van linker zij al een tijdje.
2 dagen terug diaree met wat bloed in de ontlasting. Heb nu nog wat krampen geen diaree meer. Echt lekker gaat het niet. Zit nu een beetje in de algemene malaise.

We hebben altijd wel mooie discussies over auto s maar zonder gezondheid geniet je nergens meer van. Laten we hopen op betere tijden.
Linker zij, das normaliter dus geen blinde darm. Als je bloed blijft houden zeker naar je huisarts gaan !!

Andre

Bericht door Andre » 28 jul 2007, 23:59

heb ik al gedaan moest 3 buisjes ontlasting op sturen naar lab.

Plaats reactie