BMW Welt opent in Oktober haar deuren

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Chris van S.

Re: BMW Welt opent in Oktober haar deuren

Bericht door Chris van S. » 13 aug 2010, 11:17

Even dit topic afstoffen:

Vorig jaar ben ik noodgedwongen langs BMW welt gereden maar morgenochtend vroeg vlieg ik naar Munchen. Daar word ik opgepikt door mijn vader en ga ik eindelijk is een kijkje nemen bij BMW welt. Heb er echt zin in! Hopelijk is het daarna rustig richting Garmisch Partenkirchen :twisted:

Joh@n

Bericht door Joh@n » 13 aug 2010, 13:38

Ik ben van het voorjaar nogmaals geweest. Tweede keer binnen 1,5 jaar maar ach :P Overigens is Welt niet zo spannend, het BMW Museum is vele malen leuker, groter en interessanter. Ik zal eens kijken of ik de komende weken wat verder kom met de foto's. Zijn er een beetje veel met 1 dag per museum (Mercedes/Porsche).

Joop

Bericht door Joop » 13 aug 2010, 18:21

BMW Welt is vooral erg leuk als je interesses zowel bij het merk als bij de architectuur liggen (zoals bijv. bij mij het geval is).

Voor de rest kun je de huidige line-up ook in grote lijnen bij de dealer terugvinden. Het museum is inderdaad veel interessanter.

Overigens is dat bij Mercedes in Stuttgart ook zo. In het naastgelegen Mercedes-Welt kun je ook ieder mogelijk model en uitvoering van de huidige Mercedessen zien; maar de echt interessante auto's staan toch echt in het museum.

Chris van S.

Bericht door Chris van S. » 14 aug 2010, 21:26

Heren, ik sluit mij aan bij jullie commentaar. Maar ben zwaar onder de indruk van het architectonisch verantwoord design van BMW welt. Ook vind ik de afleveringen grappig om te zien die plaatsvinden in het gebouw. Werd trouwens nog een amerikaanse M6 afgeleverd. Dat moet 1 van de laatste zijn. Museum heeft ook een super opknapbeurt gehad. Hiervoor was het in echt geval niet zo speciaal als nu.

Thijs-v-d-H

Bericht door Thijs-v-d-H » 21 aug 2010, 20:14

Chris van S. schreef:Heren, ik sluit mij aan bij jullie commentaar. Maar ben zwaar onder de indruk van het architectonisch verantwoord design van BMW welt. Ook vind ik de afleveringen grappig om te zien die plaatsvinden in het gebouw. Werd trouwens nog een amerikaanse M6 afgeleverd. Dat moet 1 van de laatste zijn. Museum heeft ook een super opknapbeurt gehad. Hiervoor was het in echt geval niet zo speciaal als nu.
Deze? (laatst gebouwde M6 cabrio)

http://www.m5board.com/vbulletin/e63-bm ... ost1882644

Plaats reactie