Gewoon ff allebij gaan rijden, A5 moet je iig met B&O nemen 8)
Wat een luxeprobleem

Als ik toch een Zweed moet uitzoeken dan de Volvo C70. Schitterende wagen. En het dak kan er ook nog af.Desmond Prins schreef:Verstokte Duitslandliefhebbers hie rook altijd.![]()
Probeer die andere Zweed is. Een leuke Saab 9-3. De cabrio kan zelfs relaxed achterin gezeten worden. Of een 9-5 Als een 9-3 te klein is 2.3 Turbo. Makkelijk te tunen......
idd, heb hem ook besteld 8)Will F. schreef:335 touring, beste allrounder van het moment, vind hem mooier dan de sedan en dan heb je nog de coupe tsja is toch iets teveel voor te ijdele baasjes niet? Geldt trouwens nog meer voor die volvo, is een mooie auto voor je vrouw/ vriendin maar zakelijk.....NOT done.
Tom,Tom schreef:Top! Maar waarom niet eerder gemeld op DF?Sander Spoolder schreef:Tom,Tom schreef:Huh, dat lees ik hier als eerst........!?!?? doe ff meer info.. en zaterdag staat er dus een topic met foto's?
Als mijn wagen er zaterdag ook al staat zal ik zeker wat pics maken. Neem de cam zowieso mee dus.
Dit is wel een goed alternatief als ik de 335i niet naar wens kan configureren. 't is gewoon een erg mooie auto. Alleen net iets te weinig power naar mijn idee. Eigenlijk zou het blok van de S3 ook leverbaar moeten zijn in de A5.Sjoerd schreef: Blijft over\:
Audi A5 3.2 FSI Quattro
Ga ik nog wel naar kijken maar zoals Femme zegt, is meer een 330i-concurrent.MB C350
Zou nog kunnen maar dan zou ik altijd balen dat ik de 335i niet heb genomen, desnoods met minder speeltjes.BMW 330(c)i
Alfa doet mij niets, veel te zwaar en overdesigned.Alfa 159 V6
Alfa Brera (!)
Die Cadillac is best dikCadillac CTS 3.6 V6
Mijn vrouw vermoord me, en als ik wat spulletjes erop wil kom ik denk ik niet verder dan de 2.7 V6, die toch echt wat te licht is voor een tank als de 300C. De 3.5 V6 is al beter maar eigenlijk moet je de V8 hebben.Chrysler 300C (stoerrrrr!)
Dan liever een A6.VW Passat (Variant) 3.2 V6
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Wimo en 4 gasten