kappen nou !!!
Weet je wat jij moet doen: een keer flink doorzakken...1 dag hoofdpijn daarna...en dan weer in je M3 stappen....lekker boeiuh wat andere mensen denken...!!!!
Wil dit geklaag niet meer horen van je hoor !!!!
Ja hier hetzelfde.Dutch schreef:Overigens vrees ik dat het inderdaad voornamelijk aan de M3 ligt en niet aan je rijstijl. Sleepers passen nu eenmaal beter bij calvinistische dienders en medeweggebruikers.
In de Octavia rijd ik absoluut gezien veel harder, maar de Fiesta ziet er racy uit en maakt bovendien een pot herrie. Eén keer raden in/op welke auto ik meer commentaar krijg.![]()
Ja Andre inderdaad zoals jij het zegt is het helaas welAndre schreef:Meest verkochte kleur op een m3 is carbon zwart. Iedereen snapt denk ik wel waarom.
Hoe opvallender een auto hoe flatterender je de kleur moet hebben voor a de cops en b de omstanders.
Rico nog even doorbijten volgend jaar allebei een zwarte m1:)
Hoe viezer ie eruit ziet hoe beter.
Voor straat is 1 ding belangrijk onopvallendheid. Ik roep het al een hele tijd.
Voor straat gebruik zul je mij geen rooie hel blauwe grof gevleugelde auto s zien kopen tussen deze verraders.
Vandaar dat Corry zweert bij zwartRico v Velzen schreef:Ja Andre inderdaad zoals jij het zegt is het helaas welAndre schreef:Meest verkochte kleur op een m3 is carbon zwart. Iedereen snapt denk ik wel waarom.
Hoe opvallender een auto hoe flatterender je de kleur moet hebben voor a de cops en b de omstanders.
Voor straat gebruik zul je mij geen rooie hel blauwe grof gevleugelde auto s zien kopen tussen deze verraders.![]()
Zwart is inderdaad de beste kleur om niet op te vallen.
Mwoah, dat felblauwe knalt er inderdaad wel lekker uit maar een sportieve zwarte auto pakken ze net zo goed hoor.Rico v Velzen schreef:Ja Andre inderdaad zoals jij het zegt is het helaas welAndre schreef:Meest verkochte kleur op een m3 is carbon zwart. Iedereen snapt denk ik wel waarom.
Voor straat gebruik zul je mij geen rooie hel blauwe grof gevleugelde auto s zien kopen tussen deze verraders.![]()
Zwart is inderdaad de beste kleur om niet op te vallen.