Meguiars
- Henk Jan
Ik heb mijn auto vorige week een Flon4000 behandeling laten geven en het resultaat daarvan is verbazingwekkend. 3 jaar lang gegarandeerd glans en ieder jaar gratis bijwerken voor het luttele bedrag van 200Euries.
Als je zelf gaat poetsen kan je trouwens ook heel goed uit de voeten met bv. Zaino of Shining-Monkey, zijn beide nog voordeliger ook en zeker Zaino is minstens zo goed als Meguiars.
Als je zelf gaat poetsen kan je trouwens ook heel goed uit de voeten met bv. Zaino of Shining-Monkey, zijn beide nog voordeliger ook en zeker Zaino is minstens zo goed als Meguiars.
-
OnlineFabian
hmm, ik heb tot 3x toe een offerte aangevraagd via hun website. Uiteindelijk een mailtje gestuurd met de vraag waarom ik geen reactie kreeg. NUL respons. Ik kan natuurlijk ook gewoon langs een van de poetsbedrijven gaan, maar dan moeten ze er geen website met contact en offerte-button achterhangen......Dinomi schreef:Ik heb mijn auto vorige week een Flon4000 behandeling laten geven en het resultaat daarvan is verbazingwekkend. 3 jaar lang gegarandeerd glans en ieder jaar gratis bijwerken voor het luttele bedrag van 200Euries.
Voor de prijs leek het me idd niet verkeerd wat je ervoor krijgt.

- Topfuel
Dan heb je het naar alle waarschijnlijkheid niet goed opgebracht... Het opbrengen moet heel precies anders werkt het niet goed. Het probleem wat jij beschrijft heb ik totaal geen last van, bij mij spuit ik hem schoon met water en het droogt vlekkeloos op. En dan hoef ik hem niet eens af te zemen.Flatline schreef:Ik had al eens eerder gepost dat ik de wax niet geweldig vond van het merk. Het "schilferde" nogal en na dit weekend ben ik er nog minder over te spreken.
Had netjes de auto van mijn vriendin in die wax gezet (eigen auto krijgt zymol, maar is nogal prijzig). dit weekend even de auto's wassen.
Bij mijn auto glijd het water prachtig van de auto af, maar bij de wagen van me meissie totaal niet. Het lijkt haast wel of er geen wax meer opzit en dat terwijl ik ook nog eens de speciale shampoo gebruik..
Voor mij deze wax dus niet meer, dan maar wat meer betalen voor de zymol. De zymol moet je trouwens met je handen inwrijven en dat werkt echt perfect!
De wax waar ik het over heb is deze:
[img:150:150]http://www.vertar.com/media/meguiars-nx ... 1g_3_1.jpg[/img]
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
dan wil ik wel eens weten wat ik fout doe.
Ik had de auto eerst gewassen en daarna volledig met de claybar behandeld. Daarna de wax aangebracht met de applicator (niet te dik, maar gewoon normaal)
Even laten drogen tot ik de wax goed kon uitpoetsen...
Kan me niet voorstellen dat ik nu wat fout heb gedaan. (uitpoetsen doe ik met een microvezel doek)

Ik had de auto eerst gewassen en daarna volledig met de claybar behandeld. Daarna de wax aangebracht met de applicator (niet te dik, maar gewoon normaal)
Even laten drogen tot ik de wax goed kon uitpoetsen...
Kan me niet voorstellen dat ik nu wat fout heb gedaan. (uitpoetsen doe ik met een microvezel doek)

- Nutkees
Ja maar de gold class vond ik ook beter dan de bovenstaande waar ik het over heb. Ga nu de gold class liquid eens proberen bij mijn collega op de wagen, kijken hoe die gaat bevallen..TopFuel schreef:Dan snap ik ook niet wat er fout is gegaan, maar als ik de mijne in de wax zet met gold class dan weet je niet wat je ziet als je hem afspuit. Direct schoon en al het water is er meteen af.
Ik breng hem wel machinaal aan...

- Nutkees
-
- SteV6
Ik gebruik voor mijn Speedster ook Gold Class Car Wash Shampoo en de Gold Class Clear Coat Liquid Wax ter bescherming. Echt een superdiepe glans die niet snel vervaagt en het wassen is maanden lang een simpel karweitje. En ik heb nog nooit een zo makkelijk en snel te verwerken wax gehad als deze Gold Class.
Mijn Leon staat in een teflonlaag. Omdat die laag nu ruim 3 jaar oud is moet de Leon eigenlijk terug naar de poetser. Helaas staat de Leon tijdelijk buiten en had ik last van een wittige waas op de motorkap. Dus heb ik er na het wassen maar een lagje Gold Class wax op aangebracht. Als nieuw 8)
Voor mij nooit meer Turtle of Sonax! Meguiars of Zymol anders niets.
SteV6 (ja, ik heb mij aangemeld bij de poetsersafdeling
)
Mijn Leon staat in een teflonlaag. Omdat die laag nu ruim 3 jaar oud is moet de Leon eigenlijk terug naar de poetser. Helaas staat de Leon tijdelijk buiten en had ik last van een wittige waas op de motorkap. Dus heb ik er na het wassen maar een lagje Gold Class wax op aangebracht. Als nieuw 8)
Voor mij nooit meer Turtle of Sonax! Meguiars of Zymol anders niets.
SteV6 (ja, ik heb mij aangemeld bij de poetsersafdeling

- Casper
Meguairs is echt het best spul wat er is. Je moet eens op het forum http://www.meguiars.nl/forum/ Dan ben je erg snel over...
-
Ik heb nu dit liggen:
[img:1024:768]http://www.hazze.nl/bs/meguiars.jpg[/img]
Dit wordt nog bezorgd:
ULTIMATE WASH MITT
X2020 Supreme Shine Microfiber
NXT Glass Cleaner
NXT Generation All Metal Polish
Ik heb net m'n interieur in (en uit)gesmeerd met Gold Class Leather Cleaner and Conditioner. Had gehoopt dat de "aders" meer zouden verdwijnen. Zie niet heel erg veel verschil. Het leer voelt wel wat soepeler en gladder nu.
Denk dat mijn leer niet echt meer te "redden" is wat dat betreft. Door de vorige eigenaar nooit onderhouden denk ik:
[img:800:600]http://www.hazze.nl/bs/leer.jpg[/img]
Iemand ideeen?
[img:1024:768]http://www.hazze.nl/bs/meguiars.jpg[/img]
Dit wordt nog bezorgd:
ULTIMATE WASH MITT
X2020 Supreme Shine Microfiber
NXT Glass Cleaner
NXT Generation All Metal Polish
Ik heb net m'n interieur in (en uit)gesmeerd met Gold Class Leather Cleaner and Conditioner. Had gehoopt dat de "aders" meer zouden verdwijnen. Zie niet heel erg veel verschil. Het leer voelt wel wat soepeler en gladder nu.
Denk dat mijn leer niet echt meer te "redden" is wat dat betreft. Door de vorige eigenaar nooit onderhouden denk ik:
[img:800:600]http://www.hazze.nl/bs/leer.jpg[/img]
Iemand ideeen?
-
Ja die moet ik waarschijnlijk ook nog aanschaffen voor wat ingevreten vogelpoep.
Voor de stoel: http://www.colourlock.nl/index.php
Komt bij mij over als een goed bedrijf. Telefonisch werd mij al van alles uitgelegd. Aan de hand van een monstertje (stukje leer uit je auto, onder de stoel vandaan bv.) kunnen ze de originele kleur "laseren" en die kleur verf komt dan bij het herstelpakket in. 8)
Komt bij mij over als een goed bedrijf. Telefonisch werd mij al van alles uitgelegd. Aan de hand van een monstertje (stukje leer uit je auto, onder de stoel vandaan bv.) kunnen ze de originele kleur "laseren" en die kleur verf komt dan bij het herstelpakket in. 8)
-
Ik gebruik zelf ook maar er is een product van hun wat echt, volgens mij, heel slecht is.
Dat is de insecten verwijderaar. Het werkt niet goed maar wat nog veel erger is, het is heel mooeilijk te verwijderen. Dus als de spray op plekken komt waar je niet echt goed met een doekje bij kunt om kracht op te zetten dan blijft het daar zitten, zelfs als je een hoge druk spuit gebruikt.
Dat is de insecten verwijderaar. Het werkt niet goed maar wat nog veel erger is, het is heel mooeilijk te verwijderen. Dus als de spray op plekken komt waar je niet echt goed met een doekje bij kunt om kracht op te zetten dan blijft het daar zitten, zelfs als je een hoge druk spuit gebruikt.
-
Mocht 1 van de producten helpen tegen de leerslijtageplekken dan hoor ik het graag, ben ook op zoek namelijk!Rene / Hazze schreef:Ja die moet ik waarschijnlijk ook nog aanschaffen voor wat ingevreten vogelpoep.