
[img:640:480]http://i70.photobucket.com/albums/i98/h ... idelow.jpg[/img]
[img:640:480]http://i70.photobucket.com/albums/i98/h ... cfront.jpg[/img]
[img:640:480]http://i70.photobucket.com/albums/i98/h ... tcrear.jpg[/img]
Precies; wit in Nederland is niet bepaald handig, tenzij je van poetsen houdt, dan moet je er vooral 1 nemenJoop schreef:Zolang ie in de zon staat is wit prachtig op een M-bak, maar in ons grauwe kikkerland wil je echt geen witte hebben; geloof me.Fernando schreef:Juist niet!!! Wit staat hem zo ontzettend goed!Joop schreef: Graag wel een ander kleurtje (en Europese uitvoering uiteraard)
Die kan echt niet tippen aan de gebruikelijke BMW ergonomie, das ook mijn eigen ervaring na een uur te hebben gestoeid met een Z4M roadsterSander Spoolder schreef:![]()
De Z3 is absoluut de meest sprekende van de twee, ook gelijk het meest gedateerd.
Toch is niets zo dik als een Z3 M Coupe, hoe ongelooflijk dik dat ding is als je hem zo recht van achter ziet staan.
Maargoed, de Z4 M, een zeer strakke wagen, wint het op alle punten omdat hij gewoon veel en veel nieuwe is.
Het beste aan de Z4? De cockpit, en dan vooral het stuur, echt helemaal geweldig.
Mooi gesproken Niels, en ja de Z3 m coupe wordt zeker een gezochte klassieker straks met niet de historie van de e30 m3 maar wel dezelfde waarde zegt mijn gevoel, echt een buitenbeentje van BMW en dat zijn de auto's voor later! en nog zeldzaam ookNiels schreef:De Z3 coupe komt eigenlijk nooit echt mooi uit op de foto maar in reallife vind ik het een super brute wagen. Voor de Z4 geldt eigenlijk het tegenovergestelde. Op de foto oogt het wel goed maar in reallife vind ik het het net niet helemaal. Wel doet de kleur een hoop bij zo'n ding maar de Z3 spreekt me veel meer aan. Z3 Coupe is een potentiele klassieker maar van de Z4 weet ik het nog niet zo.
Z3 (M) Coupe please en het liefts een imola rode
Niels je mag in August een stukje rijden!Niels schreef:Z3 (M) Coupe please en het liefts een imola rode
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 18 gasten