e46 M3 (erbij) gekocht :-)
- Knot
Ik zou liever gezien hebben dat ze m niet opengemaakt hadden dan, nieuwe lagers kan geen kwaad, maar de boel een keer extra openmaken wordt ie niet slechter van maar ook niet beter.markk schreef: De moter van mijn auto hebben ze bij Ekris "default" bij inruil (ergens Q3 2006 ofzo) gemodificeerd / opengetrokken. Was enkel niet nodig want er zaten al de goede lagers in. Niet zo handig want als ze de vorige dealer (Renova) ff hadden gebeld zoals ik heb gedaan hadden ze te horen gekregen dat de moter eind 2002 was vervangen. Maar ach, weer nieuwe lagertjes kan geen kwaad
Mark.
Over dat andere, ik woon al redelijk goedkoop (kost gvd altijd een berg geld maargoed), dus toch maar wat meer hielen likken vrees ik

- Dennis Cavallino
- markk
Zojuist proefgereden en koopcontract ondertekend.
Vers gepoetst carbon zwart in de zon is echt uber geil. Auto is verder superstrak. Alleen hoorde je het sper / achterdiff en had ik het idee dat er wat speling op de aandrijflijn zat (hardyschijf ?). Gaan ze naar kijken en zonodig vernieuwen.
En de accu was naar de klote. Niet zo gek voor een 2001 auto die 6 maanden stil heeft gestaan. Dus daar komt een nieuwe in.
Verder bedongen dat ik de oude banden meekrijg als circuitsetje.
Mark is blij, alleen nu nog wachten tot zaterdag 7 april en ff afrekenen. Dat zijn twee mindere zaken
Mark.
Vers gepoetst carbon zwart in de zon is echt uber geil. Auto is verder superstrak. Alleen hoorde je het sper / achterdiff en had ik het idee dat er wat speling op de aandrijflijn zat (hardyschijf ?). Gaan ze naar kijken en zonodig vernieuwen.
En de accu was naar de klote. Niet zo gek voor een 2001 auto die 6 maanden stil heeft gestaan. Dus daar komt een nieuwe in.
Verder bedongen dat ik de oude banden meekrijg als circuitsetje.
Mark is blij, alleen nu nog wachten tot zaterdag 7 april en ff afrekenen. Dat zijn twee mindere zaken

Mark.
- GTRene
-
- Joop
- Nick Laarman
-
Goede smaak heb je wel , dit is nr 3 die hier ook rond hangt
[img:600:399]http://img47.imageshack.us/img47/654/pieter3lv1.jpg[/img]
En wat betreft je diff/aandrijvings geluiden , ik heb in 3 E46 M3 gereden met handbak en die hebben precies hetzelfde.
Volgens de duitse forums zit het in de constructie , en hoort het dus zo.
Todat iemand natuurlijk zegt dat zijn E46 M3 dat niet heeft
Gr Pieter
[img:600:399]http://img47.imageshack.us/img47/654/pieter3lv1.jpg[/img]
En wat betreft je diff/aandrijvings geluiden , ik heb in 3 E46 M3 gereden met handbak en die hebben precies hetzelfde.
Volgens de duitse forums zit het in de constructie , en hoort het dus zo.
Todat iemand natuurlijk zegt dat zijn E46 M3 dat niet heeft

Gr Pieter
Laatst gewijzigd door Pieter///M3 op 31 mar 2007, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gefeliciteerd!
Hey Mark,
Na 3 hectische weken (ik ben vader geworden en druk bezig een post te maken...) eindelijk even tijd..
Gefeliciteerd, een m3 ga je geen spijt van krijgen..zie je echt met vrouw en dochter lekker toeren...geweldig. Kleur is prima en lekker bij de dealer gekocht -> altijd beter dan particulier.
Ik mail je nog wel even persoonlijk....
Bijgeluiden uit aandrijflijn en differentieel zijn echt 100% normaal. Ik dacht in het begin ook dat er iets niet goed was....hebben echt alle M3's met MT en komt door de sper. Het best hoor je dit als je in z'n 1 zonder gas de kopelling op laat komen en snel weer intrap...kedeng gedeng hoor je dan.. Is de terugslag van het kardan op het differntieel.
Het differntieel kan je wel eens horen bij met name korte linkse bochten...heeft met de kopeeling in het diff te maken.. De nieuwste differntieel olie bij de dealer met anti frictie additief kan veel oplossen...
Het hoort er dus echt allemaal bij, het klinkt alleen wat vervelend.....
www.m3forum.org
Gr,
Niels
Na 3 hectische weken (ik ben vader geworden en druk bezig een post te maken...) eindelijk even tijd..
Gefeliciteerd, een m3 ga je geen spijt van krijgen..zie je echt met vrouw en dochter lekker toeren...geweldig. Kleur is prima en lekker bij de dealer gekocht -> altijd beter dan particulier.
Ik mail je nog wel even persoonlijk....
Bijgeluiden uit aandrijflijn en differentieel zijn echt 100% normaal. Ik dacht in het begin ook dat er iets niet goed was....hebben echt alle M3's met MT en komt door de sper. Het best hoor je dit als je in z'n 1 zonder gas de kopelling op laat komen en snel weer intrap...kedeng gedeng hoor je dan.. Is de terugslag van het kardan op het differntieel.
Het differntieel kan je wel eens horen bij met name korte linkse bochten...heeft met de kopeeling in het diff te maken.. De nieuwste differntieel olie bij de dealer met anti frictie additief kan veel oplossen...
Het hoort er dus echt allemaal bij, het klinkt alleen wat vervelend.....
www.m3forum.org
Gr,
Niels
-
- markk
He Niels, gefeliciteerd man. Auto's enzo zijn leuk speelgoed maar vader worden is echt top. Waar gaat het leven nou om? Geniet ervan !
Ze gaan sowieso nieuwe olie in het diff gooien en ik maak me sowieso geen zorgen. 6 maanden garantie (I'm going to rev the hell out of it those six months
en mn e30 m3 40% sperdiff had het ook terwijl die juist helemaal gereviseerd was.
We verwachten natuurlijk wel foto's van de trotse vader & moeder alsmede de kleine he !
Mark.
Ze gaan sowieso nieuwe olie in het diff gooien en ik maak me sowieso geen zorgen. 6 maanden garantie (I'm going to rev the hell out of it those six months

We verwachten natuurlijk wel foto's van de trotse vader & moeder alsmede de kleine he !
Mark.