Sorry voor het ongemak!
Jullie favoriete vlagschip
- duifjes.com
-
HSR
Dennis Cavallino schreef:Met de oude LS400 kon je ook al mooie slides maken. Heerlijke auto's.
Met de LS430 was het bijna niet mogelijk. Heb nog nooit gedrift met een auto die harder tankslapt. Was echt griezelig, kwam de wagen terug recht dan moest je meteen weer full lock de andere kant om de slapper op te vangen.
- Luca
- Hielke
Sry hoor, maar snap niet dat mensen Mercedes, BMW en Audi kunnen noemen als er een Rolls Royce Phantom bestaat
Als je in zo'n Rolls komt aanzetten kunnen de anderen direct inpakken. Zelfs een Maybach (of juist) is er een vormeloos gedrocht bij.
Als je de pats wilt maken is het toch zo ontzettend gemakkelijk
Als je in zo'n Rolls komt aanzetten kunnen de anderen direct inpakken. Zelfs een Maybach (of juist) is er een vormeloos gedrocht bij.
- Hielke
De term vlaggenschip verwijst naar de status van een sterrenschip in vele militaire vloten, zoals ook bij Starfleet. Een vlaggenschip is persoonlijk uitgezocht door een admiral als zijn persoonlijke sterrenschip. Een vlaggenschip staat ten alle tijden onder het commando van de admiral indien hij aan boord aanwezig is. De term vlaggenschip verwijst tevens naar het meest belangrijke schip in de vloot. Gedurende haar levensduur werd de USS Enterprise ook als een vlaggenschip beschouwd.
Citaat uit een Star Trek website
Maar de zaak is duidelijk genoeg me dunkt. Zoals Michiel Adriaansz De Ruiter op de Zeven Provinciën voer, zo laat ik me in een Phantom rondchaufferen als ik Microsoft heb overgenomen 8)
Citaat uit een Star Trek website
Maar de zaak is duidelijk genoeg me dunkt. Zoals Michiel Adriaansz De Ruiter op de Zeven Provinciën voer, zo laat ik me in een Phantom rondchaufferen als ik Microsoft heb overgenomen 8)
- Joop
Phantom is zowel instappertje als vlaggeschip bij Rolls Royce. Zeg het maar.Hielke schreef:Sry hoor, maar snap niet dat mensen Mercedes, BMW en Audi kunnen noemen als er een Rolls Royce Phantom bestaat![]()
Als we deze meetellen bij BMW (als lid van de BMW Group) dan ruil ik gelijk de gekozen 760i voor de Phantom.
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
-
René130i
- Daniel
Als we het over topmodellen gaan hebben is er natuurlijk maar één koning: de Boeing Business Jet 
[img:500:500]http://www.charterhub.com/images/contro ... 846555.jpg[/img]
Op vier wielen desondanks toch de Rolls Phantom.
[img:500:500]http://www.charterhub.com/images/contro ... 846555.jpg[/img]
Op vier wielen desondanks toch de Rolls Phantom.
- Wim te Riet
- Auto: Saab 9-3
- Dennis Cavallino
Tja als we zo gaan beginnen, gooi ik mijn vorige auto er ook bij, maar dan wel exact in die kleurstelling: MB W108 280 SE. Groot genoeg, dikke sloep, luxe, comfortabel en errrrug mooi. Mooier dan een SEL en 600 vind ik zelf, persoonlijk imho, don't blame the messenger, ik ben misschien bevooroordeeld, smaken verschillen, laat mij lekker!
Rijdt ook super trouwens.
- Niels
- Auto: Prius+
Fotootje Dennis??Dennis Cavallino schreef:Tja als we zo gaan beginnen, gooi ik mijn vorige auto er ook bij, maar dan wel exact in die kleurstelling: MB W108 280 SE. Groot genoeg, dikke sloep, luxe, comfortabel en errrrug mooi. Mooier dan een SEL en 600 vind ik zelf, persoonlijk imho, don't blame the messenger, ik ben misschien bevooroordeeld, smaken verschillen, laat mij lekker!![]()
Moeilijk topic dit.....ben alleen bekend met de A8/S8 maar als echte dikke sloep vind ik dit niet groot genoeg. Een S600 pullman komt wel in de buurt idd. Gewoon een prachtige slee waar gewoon 0,0 sportief mee te rijden valt. De moderne variant (maybach) is top of the line maar spreekt qua uiterlijk niet echt tot de verbeelding vind ik.
-
Tom
Alleen een A8 vind het niet erg als er 2 man achterin zit, hoef je bij zo'n model niet te proberenWim te Riet schreef:Bij topmodellen denk ik toch meer aan Giselle Bündchen en zo, maar dan gaan we wel heel off-topicDaniel schreef:Als we het over topmodellen gaan hebben is er natuurlijk maar één koning: de Boeing Business Jet
(goed, vrijdagmiddag)
- Mari Oh Oh!
- Dennis Cavallino
@Niels: Mijn 2 oude sloepen achter elkaar:
[img:800:533]http://www.8200rpm.com/gallery/Benz/big ... G_7101.jpg[/img]
[img:800:533]http://www.8200rpm.com/gallery/Benz/big ... G_7101.jpg[/img]