Sorry voor het ongemak!

Dennis Cavallino schreef:Met de oude LS400 kon je ook al mooie slides maken. Heerlijke auto's.
Phantom is zowel instappertje als vlaggeschip bij Rolls Royce. Zeg het maar.Hielke schreef:Sry hoor, maar snap niet dat mensen Mercedes, BMW en Audi kunnen noemen als er een Rolls Royce Phantom bestaat![]()
Als je in zo'n Rolls komt aanzetten kunnen de anderen direct inpakken. Zelfs een Maybach (of juist) is er een vormeloos gedrocht bij.
Als je de pats wilt maken is het toch zo ontzettend gemakkelijk
Fotootje Dennis??Dennis Cavallino schreef:Tja als we zo gaan beginnen, gooi ik mijn vorige auto er ook bij, maar dan wel exact in die kleurstelling: MB W108 280 SE. Groot genoeg, dikke sloep, luxe, comfortabel en errrrug mooi. Mooier dan een SEL en 600 vind ik zelf, persoonlijk imho, don't blame the messenger, ik ben misschien bevooroordeeld, smaken verschillen, laat mij lekker!![]()
Rijdt ook super trouwens.
Alleen een A8 vind het niet erg als er 2 man achterin zit, hoef je bij zo'n model niet te proberenWim te Riet schreef:Bij topmodellen denk ik toch meer aan Giselle Bündchen en zo, maar dan gaan we wel heel off-topicDaniel schreef:Als we het over topmodellen gaan hebben is er natuurlijk maar één koning: de Boeing Business Jet
Gebruikers op dit forum: frankie, MarcH, mark123, Martijn_bmw, Nico e39 en 2 gasten