Pagina 2 van 2

Re: [21-07-2023] DF @ Meppen drifttraining deel I

Geplaatst: 22 jul 2023, 10:26
door Knot
Niet erg om nog wat te moeten leren toch Wouter..... dan blijft het leuk als steeds meer lukt, meer bochten aan elkaar, beter plaatsen, apex raken, links bijremmen, opschakelen in de drift enz...

Re: [21-07-2023] DF @ Meppen drifttraining deel I

Geplaatst: 22 jul 2023, 11:41
door Wouter81
Zo is het Rody, leuk je gister te spreken. :thumbup: Ik hoor wel als ik op zoek moet naar een GR86 voor jou. :tooth:

Re: [21-07-2023] DF @ Meppen drifttraining deel I

Geplaatst: 22 jul 2023, 11:48
door mrbbs
Zwarte GR86 bij mij te koop ;)
Er komt morgenavond wel nog iemand kijken.

https://www.autoscout24.de/angebote/-b1 ... 9331ed3a22

Re: [21-07-2023] DF @ Meppen drifttraining deel I

Geplaatst: 22 jul 2023, 11:49
door mrbbs
Leuk om te zien dat jullie terug plezier hebben gehad!

Re: [21-07-2023] DF @ Meppen drifttraining deel I

Geplaatst: 22 jul 2023, 21:43
door Fabian
Lekker hoor! Mooi ook, de 3 NL’se GR-en bij elkaar :p

Re: [21-07-2023] DF @ Meppen drifttraining deel I

Geplaatst: 23 jul 2023, 10:38
door bartb
Ziet er uit als een gezellige avond! Leuke foto’s!

Re: [21-07-2023] DF @ Meppen drifttraining deel I

Geplaatst: 24 jul 2023, 11:43
door Knot
Hier nog een rondje vanaf de bestuurdersstoel van de Molenaar 325i #12. Auto had een lang diff dus pakte niet lekker op in zn 3, moest echt werken om er toeren in te krijgen, banden kaal gereden eerst en zoeken naar plekken in de bochten waar net wat minder grip lag om de toeren erin te houden, leek wel een amateur soms :duh:

Volgende keer mag van mij juist het start/finish stuk, de linker bocht om de muur en de rechter het rechte stuk achterin op natgemaakt worden, dan ligt de snelheid net wat hoger dan in dat middenstuk.



Wel fijn dat ik in alle rust en comfort weer naar huis kon met de Audi A3... had een lamme arm van dat handrem trekken en hoepelen....

Re: [21-07-2023] DF @ Meppen drifttraining deel I

Geplaatst: 24 jul 2023, 11:57
door Andre
Mooi aan het hoepelen Rody!

Re: [21-07-2023] DF @ Meppen drifttraining deel I

Geplaatst: 24 jul 2023, 11:59
door Knot
Ik moest echt werken voor mn geld zeg, die Bart had het makkelijk met #21.

Maar aan de andere kant zou je met je nieuwe GR86 op deze manier rijden? Denk dat je daar een stuk voorzichtiger mee bent.

Re: [21-07-2023] DF @ Meppen drifttraining deel I

Geplaatst: 24 jul 2023, 14:07
door Andre
Tja je bent wel ietsje voorzichtiger. Slopen heeft ook geen zin.

Re: [21-07-2023] DF @ Meppen drifttraining deel I

Geplaatst: 24 jul 2023, 15:45
door Wouter81
Andre schreef: 24 jul 2023, 14:07 Tja je bent wel ietsje voorzichtiger. Slopen heeft ook geen zin.
Was anders niets van te merken toen ik naast je zat. :ongeveer als:

Re: [21-07-2023] DF @ Meppen drifttraining deel I

Geplaatst: 24 jul 2023, 15:58
door Knot
Wel maximaal rijden natuurlijk maar bedoel in je GR86 ga je geen handrem inbouwen en rij je de banden niet door tot ze klappen enz.

Re: [21-07-2023] DF @ Meppen drifttraining deel I

Geplaatst: 24 jul 2023, 16:19
door Kasteel
Knot schreef: 24 jul 2023, 11:59 Ik moest echt werken voor mn geld zeg, die Bart had het makkelijk met #21.

Maar aan de andere kant zou je met je nieuwe GR86 op deze manier rijden? Denk dat je daar een stuk voorzichtiger mee bent.
Die #21 ging top, motor liep dik (alles in 3-4), diff was kort (maar soms wel open :P), maar belangrijkste was wel dat de balans wat beter voor elkaar was, jouwe was meer een grabbelton :D.

De GR86 hoef je ook minder lomp te rijden om (veel) meer fun uit te halen imho, neus wil ook met dit soort banden zo graag alle kanten op, dat je gewoon altijd kan remmen/sturen, waardoor je minder afhankelijk ben van een groot vermogen. Vond de GT86 echt dikke pret, deed me qua 'willen veranderen van richting' aan de 1M denken :).

Re: [21-07-2023] DF @ Meppen drifttraining deel I

Geplaatst: 24 jul 2023, 19:27
door Martijn_bmw
Knot schreef: 24 jul 2023, 11:43 Hier nog een rondje vanaf de bestuurdersstoel van de Molenaar 325i #12. Auto had een lang diff dus pakte niet lekker op in zn 3, moest echt werken om er toeren in te krijgen, banden kaal gereden eerst en zoeken naar plekken in de bochten waar net wat minder grip lag om de toeren erin te houden, leek wel een amateur soms :duh:

Volgende keer mag van mij juist het start/finish stuk, de linker bocht om de muur en de rechter het rechte stuk achterin op natgemaakt worden, dan ligt de snelheid net wat hoger dan in dat middenstuk.



Wel fijn dat ik in alle rust en comfort weer naar huis kon met de Audi A3... had een lamme arm van dat handrem trekken en hoepelen....
Mooi filmpje Knot blijft mooi werk dat driften. :df: