Geen gezeur over "hoe wilt u dat het geknipt wordt" maar zitten en zonder vragen gelijk de schaar erin

Ik betaal iets van €35 ofzo.
De kapster vond mijn eerste grijze haar toen ik 17 was.
Verdeeld over 4 jaar.
Ha. Ik ben eigenlijk altijd vóór de wekker(7:00) wakker (dus rond of voor 6:30) en ga naar bed tussen 22:30 en 23:30 doordeweeks. Geen snooze, opstaan plassen. Gewoon een Kärcher hoor. Zicht wordt wel wat minder inderdaad. En de rest, een odol is een goed teken toch?CWATR schreef: 15 feb 2023, 17:58 Ik denk: nou gaat het komme....al die klachten.Gaat het alleen maar over al dan niet nog haar hebben.Hoe zit ‘t met de rest van de klachten.’s Morgens langer warm moeten draaien dan een oude scania.Geen reet meer zien behalve op 10cm van je vandaan.Pissen is voortaan druppelen.Nog maar hooguit 3x achter elkaar ejaculeren......dat soort dingen;-)
Mja dat is bij mij dus een no-go. Sterker nog, moet ik kaal voor de transplantatie, dan géén transplantatie, haha.Knot schreef: 15 feb 2023, 10:43 Bij mij begonnen de inhammen al toen ik 16 was, je kunt allemaal middeltjes gebruiken om het te remmen of uiteindelijk transplantatie etc maar ik heb gewoon de tondeuse erover gehaald een jaar later, paar jaar op millimeters gehouden en uiteindelijk gewoon scheermes erover en party animals style.
Ah top, merci! Daar zal ik eens in duiken deze week.Wouter81 schreef: 15 feb 2023, 12:02 Ik volg deze gast op internet, die heeft het een tijd terug wel laten doen: https://www.kliniekervaringen.nl/blog/p ... ntatie-309
Zo'n ding werkt toch ook goed voor de zak?
Volgensmij moet dit altijd?Eeuwe schreef: 15 feb 2023, 19:46
Mja dat is bij mij dus een no-go. Sterker nog, moet ik kaal voor de transplantatie, dan géén transplantatie, haha.
Drie roodjes is prima. Vind ik niet super duur.Crookie schreef: 15 feb 2023, 20:11 Collega destijds heeft het wel in Nederland laten doen… vraag mij alleen niet waar… kosten ruim 3000 (2014/2015) zelfde klachten als bij Eeuwe.
Volgens mij wel idd. En onderschat ook niet hoe je kop eruit ziet in de tijd dat je hoofdhuid moet herstellen van het verwijderen en implanteren. Het is voor je huid best een forse ingreep. Google eens wat foto's. Daarna zijn die inhammen zo erg niet meer.
Keuze tussen haar of weekendje ibiza om je weer jong te voelen.