Ik zit met iets persoonlijks waar ik best wel mee zit. Iets wat waarschijnlijk met het ouder worden te maken heeft. Een vraag waarvan ik bijna 100% zeker weet dat ik 'm hier stellen kan. Hier op DF, dé verzamelplek van oude boze blanke rechtse mensen met te veel poen. Namelijk, haaruitval. Hoe er mee om te gaan en wat er aan te doen?
Voor sommigen een taboe, voor mij gewoon hoe het is. Afgelopen jaren kreeg ik steeds meer 'inhammen'. Hoogtepunt van uitval is nu wel geweest dus mooi moment om nu in te grijpen. Ik zou graag een haartransplantatie willen ondergaan maar was vooral benieuwd naar de ervaringen en waar ik de beste kwaliteit kan gaan vinden. Ongetwijfeld zullen andere DF'ers mij voor zijn gegaan.
Voorkeur is gewoon in de buurt. Nederland, België of Luxemburg. Duitsland is 100% een no-go, evenals Turkije waar ik velen altijd over hoor. Het gaat puur voor de inhammen dus verwacht geen hele drastische ingreep. Hoor veel goeds over een privékliniek in Rotterdam en eentje in Antwerpen. Zijn er DF'ers die hier ook ervaring mee hebben?
Alvast bedankt!