F1 GP van Australië
- levensnevel
Heren,
waar staat geschreven dat er naar RTL gekeken moet worden? Den Belg is een goed alternatief, en mocht je dat commentaar ook niet pruimen zet je het geluid uit en klik je naar
http://www.bbc.co.uk/fivelive/
Just a thought :idea:
waar staat geschreven dat er naar RTL gekeken moet worden? Den Belg is een goed alternatief, en mocht je dat commentaar ook niet pruimen zet je het geluid uit en klik je naar
Laatst gewijzigd door levensnevel op 18 mar 2007, 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik denk dat het dit jaar geen stgrijd gaat worden tussen Alonso en Raikonnen, maar tussen Raikonen en Massa. Als ik dan geld zou MOETEN inzetten zou het op Massa zijn.
Ik had sterk het vermoeden dat er al stalorders aan Hamilton gegeven waren om Alonso "voorbij te laten gaan". Hamilton reed makkelijk weg van Alonso in beide keren dat ze vlak bij elkaar waren. Bij de achterblijvers bleef Hamilton daarachter zitten zodat Alonso meteen bij was, en met de pitsstop was het feit geschiedt. Alonso gaf zelf ook toe dat hij op een "gelukkige" wijze de 2e plaats in handen kreeg.
Lachertje van de dag? Kovalainen. Ik dacht iedere keer, nou alweer een herhaling van die gast...maar wat bleek, hij schoof er echt iedere keer vanaf...whahahaha.
Ennu, Colthard heeft nu echt niets meer te zeiken over MSC. Wat een domme actie.
op formule1.nl hebben ze overigens ook een leuk fotoalbum met pitspoezen.
Ik had sterk het vermoeden dat er al stalorders aan Hamilton gegeven waren om Alonso "voorbij te laten gaan". Hamilton reed makkelijk weg van Alonso in beide keren dat ze vlak bij elkaar waren. Bij de achterblijvers bleef Hamilton daarachter zitten zodat Alonso meteen bij was, en met de pitsstop was het feit geschiedt. Alonso gaf zelf ook toe dat hij op een "gelukkige" wijze de 2e plaats in handen kreeg.
Lachertje van de dag? Kovalainen. Ik dacht iedere keer, nou alweer een herhaling van die gast...maar wat bleek, hij schoof er echt iedere keer vanaf...whahahaha.
Ennu, Colthard heeft nu echt niets meer te zeiken over MSC. Wat een domme actie.
op formule1.nl hebben ze overigens ook een leuk fotoalbum met pitspoezen.
- Joop
- wjn
Ik heb idd bij de eerste reclame ongeschakeld naar België. Reclame hoef ik niet te zien.levensnevel schreef:Heren,
Aan de andere kant had ik toch niets gemist, ik weet nu weer waarom ik motorracen zo spannend vind.
Is tenminste geen treintje rijden, zoals in de F1 wel het geval is.

(Dat Massa inhaalt kan daar niets vanaf doen, die is immers sneller dan de helft van het veld wat ie ingehaald heeft, stond niet op de plek waar hij zonder problemen had gestaan.)
- Dutch
Ben benieuwd hoe Schumacher deze race interessanter had kunnen maken. Die had alleen maar nóg verder vooraan gereden...
Ik ben vooral blij dat Hamilton het zo goed heeft gedaan. Ik vond 'm al geweldig in F3 en werkelijk briljant in GP2 (zoek de hoogtepunten op YouTube er maar op na - tip: zoek op Turkije), maar er blijft toch altijd enige angst hangen voor het Jan Magnussen-syndroom. Volkomen onterecht natuurlijk, want waar Jan een rokende en zuipende flierefluiter was (en nog steeds is), daar zit bij Lewis een uiterst evenwichtig en volwassen kop erop. Heb 't ook al elders geroepen, maar durf 't nog wel een keer aan: Lewis Hamilton is het grootste natuurtalent sinds Jim Clark.
Wat ik vooral zo knap vind, is dat die jongen hier vanaf z'n 12e op af is gekoerst, met een McLaren/Mercedes-contract op zak. Dan moet je wel erg sterke schouders hebben om de druk te kunnen weerstaan.
Ten opzichte van Kovalainen had hij natuurlijk nog de race-ervaring van de afgelopen seizoenen in z'n benen zitten. Heikki was gewoon roestig, dat zag je, die heeft al tijden geen race meer gereden. Duizenden eenzame testkilometers rijden is dan toch iets anders. Los van het feit dat ik nooit zo héél erg onder de indruk was van 'm, in tegenstelling tot anderen. Okee, hij heeft net als Kubica de World Series by Renault gewonnen, maar in GP2 was Rosberg beter. Die gisteren trouwens ook erg goed van zich deed spreken, alleen viel dat iets minder op door alle aandacht voor Lewie...
Ik ben vooral blij dat Hamilton het zo goed heeft gedaan. Ik vond 'm al geweldig in F3 en werkelijk briljant in GP2 (zoek de hoogtepunten op YouTube er maar op na - tip: zoek op Turkije), maar er blijft toch altijd enige angst hangen voor het Jan Magnussen-syndroom. Volkomen onterecht natuurlijk, want waar Jan een rokende en zuipende flierefluiter was (en nog steeds is), daar zit bij Lewis een uiterst evenwichtig en volwassen kop erop. Heb 't ook al elders geroepen, maar durf 't nog wel een keer aan: Lewis Hamilton is het grootste natuurtalent sinds Jim Clark.
Wat ik vooral zo knap vind, is dat die jongen hier vanaf z'n 12e op af is gekoerst, met een McLaren/Mercedes-contract op zak. Dan moet je wel erg sterke schouders hebben om de druk te kunnen weerstaan.
Ten opzichte van Kovalainen had hij natuurlijk nog de race-ervaring van de afgelopen seizoenen in z'n benen zitten. Heikki was gewoon roestig, dat zag je, die heeft al tijden geen race meer gereden. Duizenden eenzame testkilometers rijden is dan toch iets anders. Los van het feit dat ik nooit zo héél erg onder de indruk was van 'm, in tegenstelling tot anderen. Okee, hij heeft net als Kubica de World Series by Renault gewonnen, maar in GP2 was Rosberg beter. Die gisteren trouwens ook erg goed van zich deed spreken, alleen viel dat iets minder op door alle aandacht voor Lewie...
- Dennis Cavallino
Rijdt 'ie de volgende race nog wel?
Zijn rijden deed me aan het boek Formule 1 van Bob Judd denken, waarbij de 'fictieve' hoofdrolspeler bedwelmd was (verhaal is een aanrader, dus ik ga verder niets verklappen hoe en door wie).
Tip: http://www.amazon.com/Formula-One-Bob-J ... 0380710145
Zijn rijden deed me aan het boek Formule 1 van Bob Judd denken, waarbij de 'fictieve' hoofdrolspeler bedwelmd was (verhaal is een aanrader, dus ik ga verder niets verklappen hoe en door wie).
Tip: http://www.amazon.com/Formula-One-Bob-J ... 0380710145
- Pescatore
Kimi moest destijds die merc aftrappen om nog enigszins vooraan mee te doen, nu kan hij na een rondje of 30 in cruise-mode naar de finishlijnAernoudt schreef:Yep. Als de Mercedessen heel blijven maakt hij goede kans; dan wordt ook duidelijk dat Kimi inderdaad een 'slopertje' is (zoals vaak gezegd wordt)Arthur schreef:Alonso rijdt toch in een McLaren-Mercedes?

- Mathieu
- Hendrik Kinderman
- Lars Bouten
- Mathieu
In het verleden behaalde resultaten...........................
Ik ben nog niet overtuigd of hij in de F1 constant kan presteren. Wat dat betreft kan je hem afzetten tegen zijn teamgenoot Alonso.
Want wat als het gaat tegenzitten omdat de auto niet meewerkt.
Laat hij dan z´n kopje hangen of stroopt hij de spreekwoordelijke mouwen op en gaan dan juist de schouders eronder?
En wat als blijkt dat Alonso toch wat sneller is met dezelfde auto?
Ik ben nog niet overtuigd of hij in de F1 constant kan presteren. Wat dat betreft kan je hem afzetten tegen zijn teamgenoot Alonso.
Want wat als het gaat tegenzitten omdat de auto niet meewerkt.
Laat hij dan z´n kopje hangen of stroopt hij de spreekwoordelijke mouwen op en gaan dan juist de schouders eronder?
En wat als blijkt dat Alonso toch wat sneller is met dezelfde auto?
Laatst gewijzigd door Mathieu op 25 mar 2007, 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mari Oh Oh!
- Dutch
Da's altijd nog beter dan een hype op grond van in de toekomst te behalen resultaten.Mathieu schreef:In het verleden behaalde resultaten...........................

(Wat m.i. pas echt een 'hype' is.)
En voor zover je al over een hype zou kunnen spreken, ligt dat natuurlijk ook aan het grote contrast met het debuut van Kovalainen. Die bezwijkt al meteen onder de druk, terwijl Hamilton het hele weekend het hoofd koel houdt.
Natuurlijk moeten we nog zien hoe het 'm in de rest van het seizoen vergaat, maar op grond van de tot nu toe behaalde resultaten is de hype volkomen verdiend.
Vergeet niet dat die jongen al 13 jaar lang wordt gehyped als toekomstig wereldkampioen. Ruim de tijd dus om die jonge schoudertjes te laten doorzakken van die zware last. Maar nee, hij deed elke keer wat er van hem werd verwacht en dan daar nog een schepje bovenop.
Hij is ook steeds beter geworden: in F Renault was hij goed, maar niet exceptioneel. In F3 was hij dominant. In de GP2 was hij ronduit briljant. Dit debuutoptreden past helemaal in die groeiende lijn.
- Pescatore
- Dennis Cavallino
Nee onzin. Heb je de race gekeken? Lag niet aan de auto, maar aan consentratie en niet fit genoeg zijn.
Fisichella is gewoon niet zo snel als de toprijders, al houdt hij dit jaar heus wel een keer kans op een overwinning. Maar ik vind het een beetje de Italiaanse Coulthard, Barichello... misschien wel Massa (maar dat moet de toekomst nog uitwijzen). Hij is goed voor de puntensprokkel, maar zal nooit WK worden. Het zou mij verbazen in ieder geval.
Fisichella is gewoon niet zo snel als de toprijders, al houdt hij dit jaar heus wel een keer kans op een overwinning. Maar ik vind het een beetje de Italiaanse Coulthard, Barichello... misschien wel Massa (maar dat moet de toekomst nog uitwijzen). Hij is goed voor de puntensprokkel, maar zal nooit WK worden. Het zou mij verbazen in ieder geval.
- Pescatore
Heb de samenvatting gezien, mening deels gebaseerd op wat data van het web
Schaamteloos eigenlijk, dat ie niet fit genoeg was. Doet beelden van een uitgeputte Verstappen omhoog komen.. Schumacher had het qua fitheid altijd erg goed voor elkaar, en zie wat het hem opgeleverd heeft.
Fisichella kan inderdaad al jaren niet dat waarmaken wat men ooit over hem zei. Het WK zal hij nooit winnen, maar dit jaar zit het qua wagen ook niet mee voor hem. Zal wel z'n laatste jaar worden bij het team van Flavio.

Fisichella kan inderdaad al jaren niet dat waarmaken wat men ooit over hem zei. Het WK zal hij nooit winnen, maar dit jaar zit het qua wagen ook niet mee voor hem. Zal wel z'n laatste jaar worden bij het team van Flavio.
- Mari Oh Oh!
- Dutch
*bladert door stalkfile*Mathieu schreef:Ik denk dat Hamilton gehyped wordt, ik kan me nog de revelatie van de openingsrace van vorig jaar in Bahrein herinneren.
Hebben we daarna ook niet veel meer van gehoord, toch?!
En ik denk dat Kovalainen volgende race op Maleisie op scherp staat en zich wil revancheren van deze debuutrace.

Die revelatie van de openingsrace van vorig seizoen deed 't trouwens ook niet zo slecht vandaag...
- volvoc30
- Mathieu
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik met veel plezier naar de eerste ronden van de race heb zitten kijken.
Dus ik ben positiever over Hamilton dan voorheen, chapeau!
En de revelatie van de openingsrace van vorig jaar had een goede race, inderdaad.
Maar Quick Nick, die jammergenoeg altijd geruisloos en zonder opsmuk (helaas
) zijn races rijdt zit er toch wel goed bij.
Dus ik ben positiever over Hamilton dan voorheen, chapeau!
En de revelatie van de openingsrace van vorig jaar had een goede race, inderdaad.
Maar Quick Nick, die jammergenoeg altijd geruisloos en zonder opsmuk (helaas

- Peter Tunissen
Speciaal voor Mathieu dan nog maar eens.Mathieu schreef:Dus ik ben positiever over Hamilton dan voorheen, chapeau!

http://www.youtube.com/watch?v=ZJP-X-Vtk0U