Kost ook nog gewoon 35k WTF!!!

https://www.autowereld.nl/land-rover/ra ... tails.html
Gaaf! gefeliciteerd, mooie opvolgerLeen schreef: ↑08 jul 2022, 13:29 dit wordt de opvolger van m'n ipace , gisteren in de republiek Bloemendaal in de new range rover gezeten , maar die is me te lomp ,en de zit te hoog , de sport met phev 3ltr 6 cylinder benzine en electrisch bereik van 113 km ( 80 effectief ) is voor mij perfecte combi (alle woon werk electrisch )
zag net in de configurator dat dit ding 400 euro bpm heeft, bizar ( 18 grm co2) .......... juni 2023 rijden .
Gefeliciteerd! Staat bij mij ook op de shortlist, in 440pk SE uitvoering. Er was bij de lokale dealer een hoop mystiek over de leverbaarheid/levertijd. Hoe was dat bij jou?Leen schreef: ↑08 jul 2022, 13:29 dit wordt de opvolger van m'n ipace , gisteren in de republiek Bloemendaal in de new range rover gezeten , maar die is me te lomp ,en de zit te hoog , de sport met phev 3ltr 6 cylinder benzine en electrisch bereik van 113 km ( 80 effectief ) is voor mij perfecte combi (alle woon werk electrisch )
zag net in de configurator dat dit ding 400 euro bpm heeft, bizar ( 18 grm co2) .......... juni 2023 rijden .
En? De tunnel al uit met de Sport Leen? Is het wat?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten