Echter als ze een pistool op mijn hoofd zetten en ik moet verplicht kiezen, ga ik voor de E60 M5, praktisch en snel.

Alleen stemmen Robin.........................................verder je muil dicht houden.....................Robin schreef:Oh, moet dit discussie uitlokken? Wist ik niet.![]()
Ok dan. Nandor heeft een leuke lijst waar ik het met een aantal dingen eens ben en met een aantal dingen 'oneens'. Het 130i verhaal hoor ik namelijk ook bij8)
En 'n E39 M5 als Top M noemen(superding) die hem wel voldoet terwijl BMW 'ergens the plot heeft ge 'lost' bij de E36/46 en daarna, terwijl 'n E39 M5 een dweil is tov elke E90 (dus ook 335i) is natuurlijk vragen om discussie en maken dit soort opmerkingen gewoon ongeloofwaardig.
Dat moet beter kunnen mensen. Niet teveel oude meuk koesteren. Het zijn geen Ferraris 330P4, Porsches 917, BMWs M1 of AC Cobra's 427 :twisted:
Hoor ik daar een koe schijten?romo schreef:Alleen stemmen Robin.........................................verder je muil dicht houden.....................Robin schreef:Oh, moet dit discussie uitlokken? Wist ik niet.![]()
Ok dan. Nandor heeft een leuke lijst waar ik het met een aantal dingen eens ben en met een aantal dingen 'oneens'. Het 130i verhaal hoor ik namelijk ook bij8)
En 'n E39 M5 als Top M noemen(superding) die hem wel voldoet terwijl BMW 'ergens the plot heeft ge 'lost' bij de E36/46 en daarna, terwijl 'n E39 M5 een dweil is tov elke E90 (dus ook 335i) is natuurlijk vragen om discussie en maken dit soort opmerkingen gewoon ongeloofwaardig.
Dat moet beter kunnen mensen. Niet teveel oude meuk koesteren. Het zijn geen Ferraris 330P4, Porsches 917, BMWs M1 of AC Cobra's 427 :twisted:
Kan zijn, maar het zijn door de bank genomen wel betaalbare en fijn sturende auto's, die jij noemt voldoen iig niet aan mijn eerste criterium.Robin schreef:Oh, moet dit discussie uitlokken? Wist ik niet.![]()
Dat snap ik. En zo heeft iedereen z'n eigen criteria. Daarom zeg ik nogmaals: WAAROM staat een 130i, een Golf V GTI, Maiks Speedster, Tristans 270pk Leon en mijn bak er niet bij en wel die 'ouwe' meuk?partyondude schreef:Kan zijn, maar het zijn door de bank genomen wel betaalbare en fijn sturende auto's, die jij noemt voldoen iig niet aan mijn eerste criterium.Robin schreef:Oh, moet dit discussie uitlokken? Wist ik niet.![]()
Je bedoelt: veel BMW's! 7 maar liefst, dat had best wat minder gekund... of toch niet, want de 335i en de 130i hadden erbij gemoeten...... Laat de moderators eerst maar eens zoeken naar forumsoftware waar je 50 opties kan invoeren!Peter Tunissen schreef:Grappig dat er veel dezelfde soort auto's tussen zitten.
300-400pk, 1200-1400kg, vier zitplaatsen, RWD, blablabla....