Echter als ze een pistool op mijn hoofd zetten en ik moet verplicht kiezen, ga ik voor de E60 M5, praktisch en snel.
Driving fun car 2007 AWARD
- Jan Visser
- RVV
Robin heeft goede argumenten serieus. en dat deze poll discussie uitlokt is alleen maar oké. vulling of niet er is tenminste sprake van een gevarieerde keuze waarvan de meeste mensen het wel met me eens moeten zijn dat dit toch tot het meest aansprekende aanbod behoort op DF. Ik heb bv geen normale standaard EVO er bij gezet maar de RS MR. Geen 645i maar wel een M6.
in dat licht moet je deze poll zien. overigens heb ik ook de Z06 gekozen. En een V8 en een yank. alles waar ik nooit voor zou kiezen IRL maar wel als DF auto van het jaar.
in dat licht moet je deze poll zien. overigens heb ik ook de Z06 gekozen. En een V8 en een yank. alles waar ik nooit voor zou kiezen IRL maar wel als DF auto van het jaar.
- Erik K.
- DDX
-
Shakes
E39 M5 van Pat!
Qua aanschaf voor mij de enige haalbare auto naast de M coupe. Ding is ook snel!
E30 M3 van Polletje
Zoals een M hoort. BMW lost the plot some time ago!
SL55 van Cor
Fappen op een Merc? Eg wel!
STI van Brambo
400 pk en grip, grip, grip. Lekker! PS2 levensecht. Mooiste STI van NL.
GTT van Ruud
He een 218 pk sub!
280 pk, megasnel over de Ring en je ziet het er niet aan af.
130I Fryslan boppe edition
Omdat Dre, Hielke en ik een mening hebben die niet iedereen deelt op het gebied van financien/gewicht/fun en imago
EVO van Markk
Omdat hij wit is! Wolf in wolfskleren, geile auto!
TT van Rebel
DSG is wel gaaf! Ding is luxer dan mijn huis. Mijn huis is wel minder onderstuurd.
Z06, eerst zien dan geloven. Ik laat me verassen 8)
N.
Qua aanschaf voor mij de enige haalbare auto naast de M coupe. Ding is ook snel!
E30 M3 van Polletje
Zoals een M hoort. BMW lost the plot some time ago!
SL55 van Cor
Fappen op een Merc? Eg wel!
STI van Brambo
400 pk en grip, grip, grip. Lekker! PS2 levensecht. Mooiste STI van NL.
GTT van Ruud
He een 218 pk sub!
280 pk, megasnel over de Ring en je ziet het er niet aan af.
130I Fryslan boppe edition
Omdat Dre, Hielke en ik een mening hebben die niet iedereen deelt op het gebied van financien/gewicht/fun en imago
EVO van Markk
Omdat hij wit is! Wolf in wolfskleren, geile auto!
TT van Rebel
DSG is wel gaaf! Ding is luxer dan mijn huis. Mijn huis is wel minder onderstuurd.
Z06, eerst zien dan geloven. Ik laat me verassen 8)
N.
- Wim te Riet
- Auto: Saab 9-3
- Joop
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Oh, moet dit discussie uitlokken? Wist ik niet.
Ok dan. Nandor heeft een leuke lijst waar ik het met een aantal dingen eens ben en met een aantal dingen 'oneens'. Het 130i verhaal hoor ik namelijk ook bij
8)
En 'n E39 M5 als Top M noemen(superding) die hem wel voldoet terwijl BMW 'ergens the plot heeft ge 'lost' bij de E36/46 en daarna, terwijl 'n E39 M5 een dweil is tov elke E90 (dus ook 335i
) is natuurlijk vragen om discussie en maken dit soort opmerkingen gewoon ongeloofwaardig.
Dat moet beter kunnen mensen. Niet teveel oude meuk koesteren. Het zijn geen Ferraris 330P4, Porsches 917, BMWs M1 of AC Cobra's 427 :twisted:
Ok dan. Nandor heeft een leuke lijst waar ik het met een aantal dingen eens ben en met een aantal dingen 'oneens'. Het 130i verhaal hoor ik namelijk ook bij
En 'n E39 M5 als Top M noemen(superding) die hem wel voldoet terwijl BMW 'ergens the plot heeft ge 'lost' bij de E36/46 en daarna, terwijl 'n E39 M5 een dweil is tov elke E90 (dus ook 335i
Dat moet beter kunnen mensen. Niet teveel oude meuk koesteren. Het zijn geen Ferraris 330P4, Porsches 917, BMWs M1 of AC Cobra's 427 :twisted:
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Alleen stemmen Robin.........................................verder je muil dicht houden.....................Robin schreef:Oh, moet dit discussie uitlokken? Wist ik niet.![]()
Ok dan. Nandor heeft een leuke lijst waar ik het met een aantal dingen eens ben en met een aantal dingen 'oneens'. Het 130i verhaal hoor ik namelijk ook bij8)
En 'n E39 M5 als Top M noemen(superding) die hem wel voldoet terwijl BMW 'ergens the plot heeft ge 'lost' bij de E36/46 en daarna, terwijl 'n E39 M5 een dweil is tov elke E90 (dus ook 335i) is natuurlijk vragen om discussie en maken dit soort opmerkingen gewoon ongeloofwaardig.
-
Robin
Hoor ik daar een koe schijten?romo schreef:Alleen stemmen Robin.........................................verder je muil dicht houden.....................Robin schreef:Oh, moet dit discussie uitlokken? Wist ik niet.![]()
Ok dan. Nandor heeft een leuke lijst waar ik het met een aantal dingen eens ben en met een aantal dingen 'oneens'. Het 130i verhaal hoor ik namelijk ook bij8)
En 'n E39 M5 als Top M noemen(superding) die hem wel voldoet terwijl BMW 'ergens the plot heeft ge 'lost' bij de E36/46 en daarna, terwijl 'n E39 M5 een dweil is tov elke E90 (dus ook 335i) is natuurlijk vragen om discussie en maken dit soort opmerkingen gewoon ongeloofwaardig.
Kortweg: Ik heb een mond.Geen muil. Begrepen?
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Kan zijn, maar het zijn door de bank genomen wel betaalbare en fijn sturende auto's, die jij noemt voldoen iig niet aan mijn eerste criterium.Robin schreef:Oh, moet dit discussie uitlokken? Wist ik niet.![]()
-
Robin
En om Rico niet teveel te narren, kijk dit WAS mooiste M3 van DF.Die van Kris.
[img:800:532]http://www.dehond.be/forum/lec3/m3cs.jpg[/img]
[img:800:532]http://www.dehond.be/forum/lec3/m3cs.jpg[/img]
-
Robin
Dat snap ik. En zo heeft iedereen z'n eigen criteria. Daarom zeg ik nogmaals: WAAROM staat een 130i, een Golf V GTI, Maiks Speedster, Tristans 270pk Leon en mijn bak er niet bij en wel die 'ouwe' meuk?partyondude schreef:Kan zijn, maar het zijn door de bank genomen wel betaalbare en fijn sturende auto's, die jij noemt voldoen iig niet aan mijn eerste criterium.Robin schreef:Oh, moet dit discussie uitlokken? Wist ik niet.![]()
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
- GTRene
thx...het grappige is ik heb een jaar geleden een automodel muis voor mijn pc gekocht en pas een paar dagen later zag ik dat het een BMW Z3 M coupe model was
ook nog in de kleur van de Hartge en zonder BMW emblemen...hoe grappig is dat, voor de gein ff gefotograffeerd slechte kwaliteit net voor mijn pc waar de Hartge als screensaver mooi uitkomt op een breedbeeld, ook 19inch net als de 19inch velgen
lol, nu ga ik echt dingen zoeken haha; de muis heeft zelfs licht dat werkt en achterlichten die branden als pc aan is...
[IMG:800:737]http://img180.imageshack.us/img180/6062/pic0001ja9.jpg[/img]
[IMG:800:737]http://img180.imageshack.us/img180/6062/pic0001ja9.jpg[/img]
- Peter Tunissen
Grappig dat er veel dezelfde soort auto's tussen zitten.
300-400pk, 1200-1400kg, vier zitplaatsen, RWD of rear biased AWD, op zich zijn er best veel auto's uitwisselbaar.
Ik heb uiteindelijk maar gestemd op de auto die ik mezelf het eerste zie kopen en dat is wat anders dan wat ik de leukste/gaafste/bruutste vind, want er zit ook nogal wat prijsverschil tussen de verschillende auto's.
En dan is het de EVO van Markk geworden, maar de toekomstige TVR van Andrew vind ik nog iets leuker eigenlijk (maar die stond er niet bij).
300-400pk, 1200-1400kg, vier zitplaatsen, RWD of rear biased AWD, op zich zijn er best veel auto's uitwisselbaar.
Ik heb uiteindelijk maar gestemd op de auto die ik mezelf het eerste zie kopen en dat is wat anders dan wat ik de leukste/gaafste/bruutste vind, want er zit ook nogal wat prijsverschil tussen de verschillende auto's.
En dan is het de EVO van Markk geworden, maar de toekomstige TVR van Andrew vind ik nog iets leuker eigenlijk (maar die stond er niet bij).
- Maik
Je bedoelt: veel BMW's! 7 maar liefst, dat had best wat minder gekund... of toch niet, want de 335i en de 130i hadden erbij gemoeten...... Laat de moderators eerst maar eens zoeken naar forumsoftware waar je 50 opties kan invoeren!Peter Tunissen schreef:Grappig dat er veel dezelfde soort auto's tussen zitten.
300-400pk, 1200-1400kg, vier zitplaatsen, RWD, blablabla....
- RVV
Robin, je lijkt dit wel als een anti 335i poll op te vatten, is echt niet de bedoeling, serieus, ben een uur bezig geweest om alle foto's bij elkaar te zoeken die moeite neem ik niet om indirect kritiek te leveren op de 335i, ik heb ook helemaal geen kritiek op de 335i, prima auto, goede prijsstelling, maar geen auto die allen harten sneller doen kloppen. Je zegt zelf altijd dat de incognito uitstraling het sterkste punt is van de 335i, maar daarmee is het gelijk een auto die niet echt een sprekend karakter heeft. 130i idem dito, terwijl ik die auto persoonlijk heel erg hoog heb, toch heb ik hem niet op de lijst gezet.
Het forum bied de mogelijkheid om slechts 20 keuzes te selecteren. De criteria waren niet of een auto het beste bied voor het geld, of dat ze nieuw moeten zijn of alleen een bepaald prestatie potentieel moeten hebben zoals het beste stuurgedrag/rijgedrag performance. Het uitgangspunt was welke auto's hebben een stuk "sex""apeal, welke auto's spreken alle DF'ers min of meer aan vanwege hun uitstraling, karakter, historie, performance, concept. Dan is er niks mis met deze lijst. Een Golf GTI rijder snapt best waarom een Golf er niet opstaat. Niemand word afgerekend op het feit dat zijn auto niet op deze lijst staat.
Als ik nu zo de tussenstand bekijk dan zie ik de e30 M3 van Michel als koploper, verbaast mij, want ik had de Corvettes als hoogst ingeschat. De mening van de stemmer zegt toch anders. Straks is de e30 het meest gekozen, is het dan de beste auto van DF? beste performance ? Zet die nieuwe moderne auto's de wacht aan ? Nee niks van dat alles, maar het is dan wel de auto die door de meeste mensen met het hart is gekozen. Hebben die er verstand van ? De meesten waarschijnlijk niet want ze hebben niet eens in de speciale M3 van Michel gereden. Maar de auto is dan wel door de merderheid van de DF'ers als DF auto van het jaar erkend. Het is gewoon leuk om dat te lezen.
Nogmaals dit heeft niks met de 335i te maken. En als het echt eigen vinger in de kont steek werk zou zijn dan had ik natuurlijk alleen mijn eigen CS erop gezet en geen normale M3's Samen met de Golf GTI de Seat Leon Audi TT en BMW 335i
Kortom chill nou even want ik wil straks gewoon weer een bakkie bij de beier met je kunnen drinken, dan zeiken we weer lekker Alfa GT's af

Het forum bied de mogelijkheid om slechts 20 keuzes te selecteren. De criteria waren niet of een auto het beste bied voor het geld, of dat ze nieuw moeten zijn of alleen een bepaald prestatie potentieel moeten hebben zoals het beste stuurgedrag/rijgedrag performance. Het uitgangspunt was welke auto's hebben een stuk "sex""apeal, welke auto's spreken alle DF'ers min of meer aan vanwege hun uitstraling, karakter, historie, performance, concept. Dan is er niks mis met deze lijst. Een Golf GTI rijder snapt best waarom een Golf er niet opstaat. Niemand word afgerekend op het feit dat zijn auto niet op deze lijst staat.
Als ik nu zo de tussenstand bekijk dan zie ik de e30 M3 van Michel als koploper, verbaast mij, want ik had de Corvettes als hoogst ingeschat. De mening van de stemmer zegt toch anders. Straks is de e30 het meest gekozen, is het dan de beste auto van DF? beste performance ? Zet die nieuwe moderne auto's de wacht aan ? Nee niks van dat alles, maar het is dan wel de auto die door de meeste mensen met het hart is gekozen. Hebben die er verstand van ? De meesten waarschijnlijk niet want ze hebben niet eens in de speciale M3 van Michel gereden. Maar de auto is dan wel door de merderheid van de DF'ers als DF auto van het jaar erkend. Het is gewoon leuk om dat te lezen.
Nogmaals dit heeft niks met de 335i te maken. En als het echt eigen vinger in de kont steek werk zou zijn dan had ik natuurlijk alleen mijn eigen CS erop gezet en geen normale M3's Samen met de Golf GTI de Seat Leon Audi TT en BMW 335i