NOU DE EERSTE MODS ZIJN EEN FEIT! Maarliefst 3 hele uren aan de auto gewerkt.
We hebben een setje BC racing gescoort van een BMW Z3 voor weinig, slechts 325 euro! Dus voor die centen wilde ik het wel even proberen. De voorpoten zijn identiek aan de E36 alleen hebben de camberplates enorm veel caster, maar dat is zo erg nog niet
Nette set, beetje stoffig maar nog super netjes. Verstelbaar in hardheid, preload en rijhoogte los af te stellen. Dus al met al wel een mooie set voor nu even. De achterdempers zijn kwa montage ook identiek aan de E36 alleen zijn ze een stuk korter, maar het viel reuze mee en past allemaal prima.
Even een snelle foto van de rijhoogte met de BC set, voor kan hij nog flink omhoog of omlaag. Achter zou hij nog +/- 1cm hoger kunnen, of 5cm lager. Maar ik denk dat dit prima is straks met degelijke 17 inch velgen.
De postbezorger was weer blij met me
M-Tech pakket, voorbumper, achterbumper en sideskirts. Dus meteen weggebracht naar de spuiter. Eerst even een staaltje laten spuiten om te kijken of de kleur echt goed is. Moet alleen nog even spiegels scoren om ook te laten spuiten, en dat kofferbak trimmetje wat nu ongespoten is.
Dan ergens de komende weken de auto ook volledig laten polijsten, weer even die mooie diepe rode glans terugbrengen.
Tot slot, kon het niet laten. Alvast de M lijsten erop gedrukt