Aantal uren werk tot nu toe, 1 uur (onderdelen ophalen en etc neem ik niet mee). Dus morgen moet het af zijn! Nu al wetende dat ik een speciale tool mis en moet maken....
En wat heb ik geleerd: Eerst loshalen en goed kijken wat ik nodig ben aan onderdelen en zelf alle nummers controleren.
Kosten: 30 euro voor dop (sonic) en kit (blijkt helemaal geen pakking in de set te zitten zoals mij werd verteld).
Kopervet of grafiet ga ik niet gebruiken, alles is op temp en doe op Nm. Ik hoop dat ze niet muurvast zitten en ben benieuwd. (En ja, remreiniger en afblazen van te voren als ik ze er uit haal).
Ik bedenk mij nu ook net waarom mensen niet snappen dat ik 4.2 liter koel nodig ben. Ik haal de pomp er uit en daar zit nog een x milliliter in. Mijn auto staat dus droog en is daarom die 4.2 nodig. Vandaar dat iedereen zegt bij verversen 4.0 genoeg is (althans ik denk dat ik gelijk heb).
Is er nog een touw aan vast te knopen? Heb alvast kabels klaarliggen, wellicht makkelijker.... (en kan ze wel gebruiken in mijn pakezel).