In de afgelopen maanden heb ik geleerd dat een oude Volvo ook wel eens kapot gaat, in mei moest de koppakking vervangen worden nadat er allerlei koelvloeistoflekkage's ontstonden. Op zich geen schande na 367.000 km. Verder is er nog wat onderhoud uitgevoerd en sindsdien loopt de auto als een trein.
In juni werd het tijd om de remmerij te gaan upgraden. Gekozen voor 302 mm schijven en blokken van Stoptech met ATE remvloeistof en stalen remslangen. Dit remt echt geweldig, vooral te merken op het circuit. Nooit geen last van fading meer en ze stoppen als een malle.

Verder ben ik sinds Juli elke maand wel te vinden bij de Nurburgring, ik heb het Ringvirus aardig te pakken.

Voor volgend jaar komen er semi-slicks onder en wordt de motor waarschijnlijk opnieuw opgebouwd en hoop ik tussen de 300 en 350 pk te gaan draaien. Daarnaast wil ik het gewicht omlaag brengen door de auto vanaf de voorstoelen te gaan strippen, de twee standaard stoelen worden vervangen voor racekuipen. ik denk dat de auto in de winter gestald gaat worden en dat er een BMW e91 als daily in komt. Dan ik heb alle tijd om de Volvo aan te gaan pakken. Hieronder volgen nog een paar plaatjes van afgelopen weekend:

Licht oversturend de Eiskurve in