Jij hebt makkelijk praten. Een Fiesta grill zit al aan z'n max.JP schreef: 10 sep 2019, 12:39 Wat kijken die BMW-fetisjisten hier graag naar andere merken om de wanstaltige designrichting van BMW te lopen rechtvaardigen....

Jij hebt makkelijk praten. Een Fiesta grill zit al aan z'n max.JP schreef: 10 sep 2019, 12:39 Wat kijken die BMW-fetisjisten hier graag naar andere merken om de wanstaltige designrichting van BMW te lopen rechtvaardigen....
Tja...daar valt over te twisten en dat is hoe jij het ziet en ik misschien niet : grill Audi wel of geen designelement: edit:///Joost schreef: 10 sep 2019, 11:40Appels en peren. De grille van Audi is nooit een specifiek designelement geweest. De grille van Alfa is niet buitenproportioneel groot als je kijkt naar Alfa oldtimers uit de jaren 60 en 70.Robin schreef: 10 sep 2019, 10:18 Nieuwe Audi RS7 Sportbek komt wel met zo'n grote grille weg, minder geprononceerd, meer geintegreerd. Giulia ook....
De trend van de BMW grille is niet om aan te gluren, en verkracht het complete designelement zoals het ooit bedoeld is. Niet alleen groter, maar ook volledig uit vorm gerekt. We zullen er tzt vast wel aan wennen, maar voorlopig vind ik het verschrikkelijk.
+1, ik zou er een zo groot mogelijke plaat op schroeven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten