***-**** gelul

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Casper

Re: ***-**** gelul

Bericht door Casper » 07 nov 2008, 19:13

Nandor schreef:Eens helemaal niet over auto's (hence titel, intimi weten waar ik het over heb).
Ik meen dat er een (1) aanbieder was die ook voor 2007 en later dezelfde premie zou berekenen itt de rest die de premie met 10/20% gaat verhogen. Als iemand die verzekeraar kent, graag!
Dat was Turien, die hebben een deal met VGZ gesloten. 3 jaar lang niet meer dan 3% verhoging...

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Re: ***-**** gelul

Bericht door Wouter81 » 16 dec 2008, 21:39

Ik zit nu bij Confior (dochtermaatschappij van Menzis geloof ik). Bevalt me niet helemaal super, uitbetaling duurt lang enzo.

Kreeg nu een aanbod van Rabobank / Interpolis, als Rabo klant 10% korting op de basispremie en 15% op de aanvullende dingen. Moet je geloof ik wel voor 22 decemer overstappen. Zie echter door de bomen het bos niet meer. Bleef meestal uit gewoonte elk jaar maar weer hangen bij de vaste zorgverzekeraar maar ben nu toch wat aan het rondkijken.

Loont overstappen nu echt (heb nml. het idee dat het 1 pot nat is en het allemaal boeven zijn :)) ?

Plaats reactie