Martin van der Zwaard schreef: 29 sep 2018, 08:26
allen schreef: 28 sep 2018, 21:42
Of je belt een keertje zodat je ook je eigen klanten goed kunt adviseren, mocht er toevallig eentje erom vragen. Investering van nul cent imho...
Jij belt niet vaak met de dealer zeker?? Bij de lokale BMW-dealer hier krijg je Jan Jaap aan de lijn met verstand nul van auto’s en die heeft een taak.....niemand doorverbinden.
Bij mijn dealer krijg je niet eens Jan Jaap. Daar krijg je Truus van het call center die 60km verderop zit en exact dezelfde taak heeft.
Een technische vraag stellen ho maar. Zelfs een keer toen ik langs de kant van de weg stond gebeld met een vraag en ook toen afgepoeierd door zo’n huppelkut of ze laat de afdeling terugbellen of anders bel de MB nooddienst maar.
Tegenwoordig voor een afspraak voor een beurt rijd ik zelf langs de vestiging om eea van telefonische irritatie te voorkomen

