Is al gedaan. Radiateur is ook nieuwCrookie schreef: 29 sep 2018, 09:33 Als je op vakantie gaat met wat meer bagage, vervang in elk geval het expansievaatje van je 330. Berucht om breken bij de e46.

Is al gedaan. Radiateur is ook nieuwCrookie schreef: 29 sep 2018, 09:33 Als je op vakantie gaat met wat meer bagage, vervang in elk geval het expansievaatje van je 330. Berucht om breken bij de e46.
Bij mijn dealer krijg je niet eens Jan Jaap. Daar krijg je Truus van het call center die 60km verderop zit en exact dezelfde taak heeft.Martin van der Zwaard schreef: 29 sep 2018, 08:26Jij belt niet vaak met de dealer zeker?? Bij de lokale BMW-dealer hier krijg je Jan Jaap aan de lijn met verstand nul van auto’s en die heeft een taak.....niemand doorverbinden.allen schreef: 28 sep 2018, 21:42 Of je belt een keertje zodat je ook je eigen klanten goed kunt adviseren, mocht er toevallig eentje erom vragen. Investering van nul cent imho...
Dit dus. Maar goed, houd het maar op ‘bij mij blijft het ook heel’.Arthur schreef: 29 sep 2018, 10:02 De lokale dealer, met Jan Jaap, is de enige in NL?
En het is niet zo dat praktijkervaring niks voorstelt natuurlijk. Maar Allen bedoelt dat je dan ook gedegen advies naar je klanten kunt geven. Een verkoper die mij vertelt 'ik heb hem zelf ook' werkt niet echt![]()
Elke garage zal blij zijn met Allen als klant.....allen schreef: 29 sep 2018, 15:14 (...)
Krijg ook gewoon de mensen van het magazijn zelf te spreken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten