Wat is die webshop van Banne? Staan daar kant en klaar stickers op?

ik zie de Bitcoin niet naar de 300k gaanJeroenT schreef: 29 aug 2018, 16:13Ik wil je best 1 BTC bieden op het moment dat je vindt dat die 1 BTC genoeg waarde heeft.![]()
Een goede educated guess dus. Ik ben het er mee eens. Er is natuurlijk een reden dat een dergelijke wagen vaak van eigenaar verwisselt en dat zul je niet snel doen als je hem (net) tot in de puntjes op orde hebt.///Joost schreef: 29 aug 2018, 09:34Is ook slechts een aanname Fabian. Maar als je hoort dat dit ook geen blijvertje gaat zijn, dan wordt aan het onderhoud of de puntjes op de i ook vaak niet zo veel aandacht besteed. Echter, ik hoop op het tegenovergestelde natuurlijk. De wagen verdient het!Fabian schreef: 29 aug 2018, 09:23 @Joost: de afgrond in gaat door geswitch van eigenaars? Dat is een aanname die echt nergens op gebaseerd is hoor. Als iedereen nu juist de punten aanpakt die de vorige niet (meer) gedaan heeft wordt ie er alleen maar beter van![]()
Netjes
Anders ga je lopen piepen aansteller.
Tja had het kunnen weten. Ons DF buitenbeentje is vaak in de leukste discussies terug te vinden.MParallel schreef: 29 aug 2018, 19:54Anders ga je lopen piepen aansteller.
Gaat niet eens over jouw auto specifiek.
Maar overduidelijk voel je je aangesproken. Dat is vaak niet zonder reden.
Als je auto een parel was had je niet eens gereageerd.
Niet op forum rondhangen als je alleen maar schouderklopjes wilt.
Ik zou die banden wel even laten opsturen voor de zekerheid als je de nieuwe gaat laten monteren. Ik heb eens een klapband gehad met Good Years en heb toen mijn geld terug gekregen, omdat uit onderzoek door Good Year zelf bleek dat sprake was van een fabricagefout. Die banden waren overigens wel pas een maand geleden gekocht. Wie weet is daar bij die van jouw ook sprake van. Niet geschoten is altijd mis.JeroenT schreef: 29 aug 2018, 20:58 Tis al goed Joost.
Banden vraagje. Moet natuurlijk 255/40/19 hebben op de vooras i.p.v. 225/40/19 wat ik verkeerd had gezien.
Michelin komt er niet meer op. Moeten ze maar niet scheuren zonder aanleiding.
Wat zouden de kenners nemen?
Bridgestone Potenza S001
Pirelli Pzero MO
Dunlop Sport Maxx RT2
Goodyear Eagle F1 Asym 3
Prijsverschil is minimaal en allemaal in 100Y XL uitvoering.
Inderdaad, helemaal mee eens. Eerst techniek, dan de rest. En daarbij, km stand zegt niets over een rijdersauto.Tristan schreef: 29 aug 2018, 21:07 Oja, gefeliciteerd uiteraard. Van 2 vorige eigenaren zou ik de auto ook blind kunnen kopen. Techniek eerst op orde, dan pas het esthetische. Wat heb je aan een glimmende M5 die niet rijdt zoals een M5 hoort te rijden. Veel fun met dit magistrale apparaat.
Laat het even weten als je zo ver bent, zeker als je dito afschrijving geen probleem vindt;)JeroenT schreef: 29 aug 2018, 08:35 Maargoed, heel lang zal deze M5 niet blijven, een dvhtje, arthurtje of martijntje is namelijk zomaar mogelijk. Dus denk dat ik het gewoon doe, want ik moet de V10 minstens 1 keer los op de duitse autobahn los laten.
Hankook zou voor mij echt een afknapper zijn als ik dit op een M5 zou zien zitten. Zal best een prima band zijn maar hier hoort gewoon echt een A merk onder te zitten.Dwarsligger schreef: 29 aug 2018, 22:07 Ik ben recent van Michelin PSS naar Hankook V12 Evo2 overgestapt. Zeer tevreden en voor mij tot nu toe beter dan de PSS en de Pzero (al waren dat wel Pzero's van een paar jaar oud.)
Gebruikers op dit forum: Godspeed, Google [Bot], Ralph Wolf en 8 gasten