HOERA DF BESTAAT 1 JAAR !! streep door 2 JAAR !!!
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Nu op dit niveau blijven, da's moeilijker dan op dit niveau komen.
Ik dwaal al heel lang rond over het internet en zie het bijna overal. Elk leuk forum trekt steeds meer mensen aan (mond op mondreclame etc.) en uiteindelijk wordt het massaler en identiteitlozer.
Ben zelf een hele tijd admin geweest op www.motormaf.nl en daar hebben we gewoon een hele partij mensen gebanned, omdat we hun soort volk liever niet zagen. Hard maar het werkte wel, daardoor is de sfeer nog steeds top daar. Andere forums (Gathering of Tweakers, motor-forum.nl) kiezen meer voor het massale waarna ze 10.000 FAQ's, huisregels, kliklijnen, policies en poortwachters nodig hebben om de boel onder controle te houden.
Hoop dat dat hier niet gaat gebeuren.

Ik dwaal al heel lang rond over het internet en zie het bijna overal. Elk leuk forum trekt steeds meer mensen aan (mond op mondreclame etc.) en uiteindelijk wordt het massaler en identiteitlozer.
Ben zelf een hele tijd admin geweest op www.motormaf.nl en daar hebben we gewoon een hele partij mensen gebanned, omdat we hun soort volk liever niet zagen. Hard maar het werkte wel, daardoor is de sfeer nog steeds top daar. Andere forums (Gathering of Tweakers, motor-forum.nl) kiezen meer voor het massale waarna ze 10.000 FAQ's, huisregels, kliklijnen, policies en poortwachters nodig hebben om de boel onder controle te houden.
Hoop dat dat hier niet gaat gebeuren.

- Jochem Vaartjes
- Erik K.
Gefeliciteerd!! [IMG:159:32]http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... y_wave.gif[/img]
Party time!
[IMG
100]http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... ley_dj.gif[/img]
Party time!
[IMG
-
Mooie prestatie! Toen ik 1 jaar geleden het beruchte mailtje van Rico ontving, dacht ik eerst dat het een stuiptrekking was na de problematiek op het Gummen forum. Daarbij kwam ook de standaard PhpBB look, dus ik had er weinig zin in.
Maar aangezien er veel Driving Fun 'locals' van het eerste uur in mijn MSN lijstje staan, werd ik vaak op leuke draadjes gewezen. Daarna kon ik er ook nog wat schaalmodellen kwijt (1e bericht), dus toen was het hek van de dam
Leuk forum, hopelijk komt de nieuwe visuele indentiteit snel!
Ik blijf die standaard uitstraling van dit forum een nadeel vinden.
Maar aangezien er veel Driving Fun 'locals' van het eerste uur in mijn MSN lijstje staan, werd ik vaak op leuke draadjes gewezen. Daarna kon ik er ook nog wat schaalmodellen kwijt (1e bericht), dus toen was het hek van de dam

Leuk forum, hopelijk komt de nieuwe visuele indentiteit snel!
Ik blijf die standaard uitstraling van dit forum een nadeel vinden.
- RVV
- Jan Visser
- Hendrik Kinderman
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Rico v Velzen schreef:Even wat cijfers van 1 jaar Driving fun.com
Totaal aantal unieke bezoekers
30.720
Aantal bezoeken op de site
177.248
Aantal pagina's dat zijn bekeken
3.329.384
Aantal hits op de site
22.629.687
Aantal bytes
275,02 GB
Zeg nou zelf Rico..............................moet ik deze cijfers zo maar van je aannemen?........................................

Nou..............................toch maar gefeliciteerd dan................................

-
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
- Sjaak Langendoen
- frank de jonge