Doen het goed mits juiste maat

Peric schreef: 22 okt 2017, 14:29Even lekker off-topic gaan.. Mayonaise is het probleem niet.. Suiker/koolhydraten wel..
ON-topic, gave M3! Veel plezier en succes ermee!
Of 17x9 past zonder extreme aanpassingen, of toch beter 17x8, past dat over AP remmen?
Die Belg ben ik dusTomj schreef: 21 okt 2017, 23:06 Ik heb dus één van de allerlaatste 2016 Megane RS Cup's met 22000 km op de klok verkocht voor deze middeleeuwse BMW uit 1993 met 222 000 KM op de klok. ( foto's zouden in bijlage moeten zitten)
Het is een exemplaar dat oorspronkelijk uit Duitsland kwam, daarna naar Nederland is geëxporteerd, dan naar België.
Grappig detail is dat de nieuwe eigenaar van mijn Megane deze M3 10 jaar geleden van de eerste Belgische eigenaar heeft gekocht
Ik volgde toen zijn topic op een Belgisch forum nauwgezet. Hij heeft die een 6 tal jaar gehad en massa's geld in gepompt, waarvan getuige de vuistdikke map facturen die erbij zit.
Heb je die foto's nog ergens ?Geert///M schreef: 27 okt 2017, 16:58Die Belg ben ik dusTomj schreef: 21 okt 2017, 23:06 Ik heb dus één van de allerlaatste 2016 Megane RS Cup's met 22000 km op de klok verkocht voor deze middeleeuwse BMW uit 1993 met 222 000 KM op de klok. ( foto's zouden in bijlage moeten zitten)
Het is een exemplaar dat oorspronkelijk uit Duitsland kwam, daarna naar Nederland is geëxporteerd, dan naar België.
Grappig detail is dat de nieuwe eigenaar van mijn Megane deze M3 10 jaar geleden van de eerste Belgische eigenaar heeft gekocht
Ik volgde toen zijn topic op een Belgisch forum nauwgezet. Hij heeft die een 6 tal jaar gehad en massa's geld in gepompt, waarvan getuige de vuistdikke map facturen die erbij zit.
Tis leuk dat je hem hier ook post (ook al lees ik hier enkel maar mee op dit forum), deze M3 was ooit mijn eerste ///M en de liefde voor dat S50 blok (en model) heeft zich uiteindelijk vertaald in mijn 2de en huidige Avus E36M3.. maar dat weet je maar al te goed![]()
Have fun!
Het zat ver weg maar ik had er destijds hier ook een topic van: viewtopic.php?f=3&t=20896
Enkel jammer dat de foto's niet meer zichtbaar zijn nu.
Zeker, van aankoop tot restauratie enz...
Hierbij nog eentje op de BBS LM's
17x9J ET40 past achter met aanpassingen, voor heb je spacers nodig. Voor 8J voor moet je rond de ET25 zitten met de meeste schroefsets als ik me niet vergis, 9J nog iets wijder. Verder moet je ook wel behoorlijk camber hebben om 9J te laten passen aan de voorkant.Tomj schreef: 27 okt 2017, 14:04Of 17x9 past zonder extreme aanpassingen, of toch beter 17x8, past dat over AP remmen?
Zijn dat kwalitiatieve velgen, sterk?