Terug gevonden!!! / BMW 325i 2006
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: Opnieuw auto gestolen / BMW 325i 2006 / 83-TS-TJ / Utrec
Kun je beter wel doen, je wilt die gasten (als ze zo brutaal zijn om binnen te komen) niet aan je bed hebben...
-
Dan krijg je foutmelding op de iDrive bij BMW.GTRene schreef:wat eventueel ook zou kunnen als optie, die OBD stekker gewoon laten zitten, maar 1 of 2 draadjes (vraag me niet welke) doorknippen en via een schakelaartje laten lopen elders in de auto, bv in een leeg vakje waar een optie schakelaar geplaatst kan worden.
Je laat die dan altijd uit staan, behalve als je de auto wegbrengt naar de garage, schakel je het door zodat de OBD normaal werkt.
-
Had mijn auto en bearlock uiteraard op slot gedaan
Wat ik ook hoorde van Bearlock zelf is dat ze de auto dmv een luchtkussen omhoog gelift wordt en dan op wieltjes zetten en dan op een sleepwagen of iets dergelijks. Aan de andere kant hebben ze ook natuurlijk uren de tijd gehad om eens lekker op de bearlock in te beuken met stikstof, slijptol of whatever
Ik zal eens goed kijken wat ik wel en niet kan doen met de OBD. Ook zit ik te denken om een schakelaar tussen de benzinepomp te fixen. Misschien kan dat zelfs met een aparte afstandbediening.
Maandag komt iig de schade expert.

Ik zal eens goed kijken wat ik wel en niet kan doen met de OBD. Ook zit ik te denken om een schakelaar tussen de benzinepomp te fixen. Misschien kan dat zelfs met een aparte afstandbediening.
Maandag komt iig de schade expert.
-
Zo veel moeite?
Dat geloof ik niet eigenlijk. Dan nemen ze die drie meter verderop wel mee.
Bij een rs6 prima, maar een relatief oudere 325?
-
Ja lijkt mij ook vergezocht inderdaad. Ze hebben gewoon die Bearlock op een of andere manier open gebroken. Ze hebben genoeg tijd gehad namelijk. Maar dan nog, er staan in mijn buurt nog wel mooiere en duurdere BMW's maar die staan gewoon voor de huizen. Die van mij stond op een openbare parkeerplaats voor het appartement. Zo'n oudere 325i levert toch niet zo heel veel in onderdelen op lijkt mij. 

-
OnlineLuco
Hoezo veel moeite, lijkt me sneller dan een bearlock open breken.ErikS schreef:Zo veel moeite?
En kan ook met een lichte alu krik en 4 karretjes (kosten 300 euro) en binnen 5 minuten staat zon auto op een ambulance of vrachtwagen.
-
Nou, meer omdat je zonder bearlock binnen 2 minuten weg bent & geen ambulance en zooi nodigt hebt.
-
OnlineLuco
Vaak hoor je juist dat de profis niet met de auto rijden maar hem juist in/op een aanhanger of oprijwagen zetten
gelukkig staat bij ons alles binnen en ook nog eens achter een hek.
gelukkig staat bij ons alles binnen en ook nog eens achter een hek.
-
Veel moeite? Weet je hoe snel je een zware 4x4 al de lucht in krijgt mer een luchtkrik?
Alvast een beetje lucht in de zak, die bij aankomst onder de wagen schuiven en binnen 2 tellen staat zo'n lage wagen met de wieltjes in de lucht.
Alvast een beetje lucht in de zak, die bij aankomst onder de wagen schuiven en binnen 2 tellen staat zo'n lage wagen met de wieltjes in de lucht.
-
Luco schreef:Hoezo veel moeite, lijkt me sneller dan een bearlock open breken.ErikS schreef:Zo veel moeite?
En kan ook met een lichte alu krik en 4 karretjes (kosten 300 euro) en binnen 5 minuten staat zon auto op een ambulance of vrachtwagen.
Maar je bent niet echt meer incognito bezig met je semi oplegger en de wagen op assteunen over de baan boenderen om 3u 's nachts.
-
Ik had bij mijn E60 gewoon op de sloop een OBD stekker gehaald en op de plek geplaatst waar hij hoort. De stekker die nog wel aangesloten was erachter los.
Oplossing van nog geen €10,- en veilig genoeg, ze gaan echt niet een half uur lopen zoeken.
Oplossing van nog geen €10,- en veilig genoeg, ze gaan echt niet een half uur lopen zoeken.
-
Kleine update. Politie belde mij vanochtend met de mededeling dat de auto is teruggevonden hier in Utrecht. Dus geen Oostblok
Een buurtbewoonster heeft de politie gebeld omdat er een auto al een tijdje zonder kenteken platen in de straat geparkeerd stond. Dat was verdacht.
Politie gaf aan dat er zo aan de buitenkant geen schade te zien was, maar het interieur en dan met name de automaat (bearlock) hebben ze wel beschadigd. Ze slepen hem af en gaan sporenonderzoek doen. Kan hem morgen waarschijnlijk ophalen en de schade opnemen.
Misschien gek om te zeggen maar eigenlijk wil ik hem helemaal niet terug wetende wat voor een klootzakken erin gezeten hebben en wat ze ermee gedaan hebben.

Politie gaf aan dat er zo aan de buitenkant geen schade te zien was, maar het interieur en dan met name de automaat (bearlock) hebben ze wel beschadigd. Ze slepen hem af en gaan sporenonderzoek doen. Kan hem morgen waarschijnlijk ophalen en de schade opnemen.
Misschien gek om te zeggen maar eigenlijk wil ik hem helemaal niet terug wetende wat voor een klootzakken erin gezeten hebben en wat ze ermee gedaan hebben.

- Arthur
Re: Terug gevonden!!! / BMW 325i 2006
En een politieagent die zegt geen schade... Mss ben jij wel een mierenneuker
En een automaat afslepen gaat ook lastig toch? Mss ff de sleutel afgeven?

-
Ja geen idee Arthur. Waarschijnlijk staat ie zijn vrij of gaat ie op de ambulance. Ze willen ook niet dat er iemand in/aan gaat zitten ivm sporen onderzoek 

-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Kan je daarna delen met bearlock hoe die te omzeilen is, en kunnen zij hopelijk hun product verbeteren.
Automaat afslepen kan prima, maar moeten ze wel optakelen en op een bergingswagen zetten. Wat vrij normaal is denk ik als ze nog sporen onderzoek willen doen.
Automaat afslepen kan prima, maar moeten ze wel optakelen en op een bergingswagen zetten. Wat vrij normaal is denk ik als ze nog sporen onderzoek willen doen.
- GTRene
Mooi maar id kloten als je weet wat er mee is gebeurd e.d. dan zou ik liever ook weer wat anders nemen, maja.///M Power schreef:Kleine update. Politie belde mij vanochtend met de mededeling dat de auto is teruggevonden hier in Utrecht. Dus geen OostblokEen buurtbewoonster heeft de politie gebeld omdat er een auto al een tijdje zonder kenteken platen in de straat geparkeerd stond. Dat was verdacht.
Misschien gek om te zeggen maar eigenlijk wil ik hem helemaal niet terug wetende wat voor een klootzakken erin gezeten hebben en wat ze ermee gedaan hebben.![]()
Benieuwd wat ze vinden e.d. zouden ze dan de platen gebruiken voor andere klote dingen?
Zonder platen moet je nwe maken...met een 1 dacht ik? zit je ook niet op te wachten.
- Arthur
Sporenonderzoek? Hebben ze daar tijd voor? Een auto gestolen en weer teruggevonden. Gaan ze vast veel tijd aan besteden
Laten ze je dat ding gewoon teruggeven...

///M Power schreef:Ja geen idee Arthur. Waarschijnlijk staat ie zijn vrij of gaat ie op de ambulance. Ze willen ook niet dat er iemand in/aan gaat zitten ivm sporen onderzoek
- Luca
Ik zou ziek zijn van de diefstal maar ook zeker ziek zijn als hij weer zo retour komt....
-
Vriend van me zijn Golf 2 was ook gestolen en teruggevonden. Ook gewoon een sporenonderzoek verricht alvorens dat hij hem kon ophalen in het politiemagazijn.Arthur schreef:Sporenonderzoek? Hebben ze daar tijd voor? Een auto gestolen en weer teruggevonden. Gaan ze vast veel tijd aan bestedenLaten ze je dat ding gewoon teruggeven...
///M Power schreef:Ja geen idee Arthur. Waarschijnlijk staat ie zijn vrij of gaat ie op de ambulance. Ze willen ook niet dat er iemand in/aan gaat zitten ivm sporen onderzoek
- Joy
En nieuwe kentekenplaten met een duplicaatcijfer aanvragen? Lekker zulke acties. Je wagen kapot, kentekenplaten met rottig 1- tje erop en een slecht gevoel eraan over houden. 

-
Ik kreeg mijn Audi niet eens terug.
De verzekeringsmaatschappij vond het risico op vervolgschade te groot en de auto verdween de handel in.
Sporenonderzoek is gebruikelijk bij autodiefstal, ook als ie vrijwel direct wordt teruggevonden.
De verzekeringsmaatschappij vond het risico op vervolgschade te groot en de auto verdween de handel in.
Sporenonderzoek is gebruikelijk bij autodiefstal, ook als ie vrijwel direct wordt teruggevonden.
- veejay
- Locatie: BMW440Xi Cabrio Msport Individual (MPower&SoundKit)
3 serie f11 was 2 weken terug in de Bilt teruggevonden (geen schade gelukkig). Politie was wel traag met 5 dagen sporen onderzoek. Hij kon de deuren overigens op afstand (appje) voor de politie openen, dat scheelde.
-
Ben ook reuze benieuwd omdat ik Bearlock erg hoog had zitten.Eric Z schreef:Kan je daarna delen met bearlock hoe die te omzeilen is, en kunnen zij hopelijk hun product verbeteren.
Al is het maar om te voorkomen dat er weer in de krant staat "politie geeft auto terug met pistool/ lijk/ kilo drugs in de kofferbak".Eric Z schreef:normaal is denk ik als ze nog sporen onderzoek willen doen.
Altijd de vraag wat er met een auto is gebeurd in de tussentijd. Hier was ook een GTI gejat, stond die twee maanden lang in een hofje zeven kilometer verderop.. Dan dank je toch ook "waarom pikken ze die?!"
-
OnlineMartijn_bmw
ze zetten hem vaak eerst even ergens neer om te checken of er geen track trace inzit.Bombadil schreef:Ben ook reuze benieuwd omdat ik Bearlock erg hoog had zitten.Eric Z schreef:Kan je daarna delen met bearlock hoe die te omzeilen is, en kunnen zij hopelijk hun product verbeteren.
Al is het maar om te voorkomen dat er weer in de krant staat "politie geeft auto terug met pistool/ lijk/ kilo drugs in de kofferbak".Eric Z schreef:normaal is denk ik als ze nog sporen onderzoek willen doen.
Altijd de vraag wat er met een auto is gebeurd in de tussentijd. Hier was ook een GTI gejat, stond die twee maanden lang in een hofje zeven kilometer verderop.. Dan dank je toch ook "waarom pikken ze die?!"
Als hij blijft staan en niemand komt hem halen gaan ze er vanuit dat er geen T&T inzit.
- Sander-E46
3 serie of 5 serie? Wel mooi dat ie teruggevonden is.veejay schreef:3 serie f11 was 2 weken terug in de Bilt teruggevonden (geen schade gelukkig). Politie was wel traag met 5 dagen sporen onderzoek. Hij kon de deuren overigens op afstand (appje) voor de politie openen, dat scheelde.