smiley schreef:Vooruitziende blik![]()
Macboy schreef:Kijk ook om diezelfde reden bijna nooit tv. Maar dit programma vergelijken met al die andere onzin programmas lijkt me niet terecht. Het is absoluut niet het zoveelste dating programma.
Maar goed we gaan het morgen zien ! Wel een trieste bedoeling dat een grote groep autogekken naar een Married programma gaat kijken morgen... maar ja voor een goed doel zullen we maar denken !
Dat is de policor versie om te zeggen dat ie geen TV hoofd heeft.Tom schreef:Een collega van mij heeft er ook aan meegedaan (maar voor hem is geen 'perfecte match' gevonden).
Inderdaad. Hoe slechter het met een ander gaat, hoe beter jij je voelt.Roy RS schreef:MAARRR het is en blijft gewoon good old leedvermaak, beetje mensen met hun mankementen in de spotlight zetten onder het mom "helpen", maar stiekem vooral om met zijn allen om te lachen...
Haha, ik dacht ff dat je Tom van H was.tomgtr schreef:Als ervaringsdeskundige kan ik mededelen dat in het huwelijksbootje stappen sowieso al geen geweldig idee is, hoe goed je het mokkel ook kent. Maar met een onbekende lijkt me Russische Roulette met 5 kamers gevuld....
Roy RS schreef:ik snap wel dat ze het serieus doen overkomen en dat zal ook best, anders doet er niemand aan mee, al die andere programma's van mensen die aan de grond zitten, te dik zijn, willen scheiden, te veel verzamelen of andere afwijkingen hebben worden ook allemaal serieus ingestoken....MAARRR het is en blijft gewoon good old leedvermaak, beetje mensen met hun mankementen in de spotlight zetten onder het mom "helpen", maar stiekem vooral om met zijn allen om te lachen...
Ik walg ervan, waarom moeten die mensen allemaal met hun kop op tv geholpen worden? Die mensen hebben of niet het verstandelijk vermogen om door te hebben dat heel het land ze uit gaat lachen, of ze nemen het voor lief om wat gratis te krijgen wat ze anders niet kunnen betalen oid.
Het moet allemaal steeds meer shocking of ongeloofwaardig/ onlogisch omdat "de mensen" anders niet verbaasd genoeg zijn om te kijken.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot] en 12 gasten