Bericht
door Roy RS » 29 feb 2016, 12:14
ik snap wel dat ze het serieus doen overkomen en dat zal ook best, anders doet er niemand aan mee, al die andere programma's van mensen die aan de grond zitten, te dik zijn, willen scheiden, te veel verzamelen of andere afwijkingen hebben worden ook allemaal serieus ingestoken....MAARRR het is en blijft gewoon good old leedvermaak, beetje mensen met hun mankementen in de spotlight zetten onder het mom "helpen", maar stiekem vooral om met zijn allen om te lachen...
Ik walg ervan, waarom moeten die mensen allemaal met hun kop op tv geholpen worden? Die mensen hebben of niet het verstandelijk vermogen om door te hebben dat heel het land ze uit gaat lachen, of ze nemen het voor lief om wat gratis te krijgen wat ze anders niet kunnen betalen oid.
Het moet allemaal steeds meer shocking of ongeloofwaardig/ onlogisch omdat "de mensen" anders niet verbaasd genoeg zijn om te kijken.
Volgens mij is het misgegaan bij de voorronden van Idols ofzo, kijkcijferkanon om leedvermaak van mensen die een droom hadden, die duidelijk niet bewaarheid ging worden, hoe slechter en sneuer hoe beter de kijkcijfers...
edit: ik bedoel het niet slecht naar de topicstarter, natuurlijk leuk om een heads up te geven als er een bekende op tv komt!