zeg het maar wizkids,is dit KTM filmpje versneld of klopt t?

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
E60 M5

Re: zeg het maar wizkids,is dit KTM filmpje versneld of klop

Bericht door E60 M5 » 21 okt 2015, 18:47

Roy RS schreef:Haha, daarom rijd ik zo graag met gehandicapte kinderen, die zijn lekker makkelijk onder de indruk :D

:D :thumbup:

Trouwens, complimenten en mijn bewondering daarvoor.
Heeft dat evenement een naam en is dat jaarlijks of zo terugkerend?

FDD

Bericht door FDD » 21 okt 2015, 19:38

Ik vermoed dat Roy naar vroemdag is geweest op circuit Zolder in Belgie

Is een jarlijks terugkerende dag......

Macboy

Bericht door Macboy » 21 okt 2015, 19:48

Roy laje nie gek moaken he !

mrbbs

Bericht door mrbbs » 21 okt 2015, 20:14

Hielke schreef:Is niet versneld afgespeeld. En zo snel gaat het trouwens ook niet. Zit er überhaupt wel een sper op die dingen?

Hoe die rijder 90% van de tijd z'n rechterhand op die pookknop houdt is natuurlijk mega amateuristisch. Tijdens het sturen hou je je handen aan het stuur, alleen bij het schakelen op de pookknop. Nu is ie simpelweg een stuk controle over het stuur kwijt.

Robin, Punto's? Heb er maar één gezien, en die nam keurig en lekker sportief de binnenbocht toen het kon. De rest van de tegenliggers waren Focussen.
Inderdaad het constant met 1 hand rijden en het rusten van de hand op de pook is een no go.
Ook de handeling van het stuurwiel zie ik niet graag. In vele gevallen trekt hij aan zijn stuur en houdt hij zijn stuurwiel te hoog vast. Ik zie het liever anders..

Roy RS

Bericht door Roy RS » 22 okt 2015, 09:07

E60 M5 schreef:
Roy RS schreef:Haha, daarom rijd ik zo graag met gehandicapte kinderen, die zijn lekker makkelijk onder de indruk :D

:D :thumbup:

Trouwens, complimenten en mijn bewondering daarvoor.
Heeft dat evenement een naam en is dat jaarlijks of zo terugkerend?
Dat is inderdaad de Vroemdag, is echt geweldig om te doen, die kids gaan compleet uit hun dak! Voor hen is mijn auto echt een droom om in mee te mogen, ikzelf vind het vooral jammer dat je veel minder kunt babbelen met die mannekes door het gebrek aan ruit en dak, met de dichte auto's kwamen daar tijdens het rijden de leukste praatjes uit... :D

Roy RS

Bericht door Roy RS » 26 okt 2015, 09:15

ik snap ook nu de opmerking van dat niet snelle (al) Ik had per ongeluk een stukje online gegooid wat ik nou net weggeknipt had en het geupload met de titel dat zo'n manneke uit zijn plaat ging...maar er gebeurde zeg maar niks dan door de pitstraat rijden met 2 km/u :D
Toch meer dan 200 man bekeken en enkele zelfs geliked...huh? nou ja zal wel, een pakkende titel doet veel :coffee:
Het juiste fragment staat nu in het "mijn auto" topic.

In onderstaand filmpje zie je goed wat zo'n KTM straatauto (op de ring) kan, mooi om te zien hoe de koets vrijwel niet tordeert en hij met speels gemak alles voorbij vliegt, met zijn vrouwtje op de bijrijdersstoel!

Plaats reactie