Roy RS schreef:Haha, daarom rijd ik zo graag met gehandicapte kinderen, die zijn lekker makkelijk onder de indruk

Trouwens, complimenten en mijn bewondering daarvoor.
Heeft dat evenement een naam en is dat jaarlijks of zo terugkerend?
Roy RS schreef:Haha, daarom rijd ik zo graag met gehandicapte kinderen, die zijn lekker makkelijk onder de indruk
Inderdaad het constant met 1 hand rijden en het rusten van de hand op de pook is een no go.Hielke schreef:Is niet versneld afgespeeld. En zo snel gaat het trouwens ook niet. Zit er überhaupt wel een sper op die dingen?
Hoe die rijder 90% van de tijd z'n rechterhand op die pookknop houdt is natuurlijk mega amateuristisch. Tijdens het sturen hou je je handen aan het stuur, alleen bij het schakelen op de pookknop. Nu is ie simpelweg een stuk controle over het stuur kwijt.
Robin, Punto's? Heb er maar één gezien, en die nam keurig en lekker sportief de binnenbocht toen het kon. De rest van de tegenliggers waren Focussen.
Dat is inderdaad de Vroemdag, is echt geweldig om te doen, die kids gaan compleet uit hun dak! Voor hen is mijn auto echt een droom om in mee te mogen, ikzelf vind het vooral jammer dat je veel minder kunt babbelen met die mannekes door het gebrek aan ruit en dak, met de dichte auto's kwamen daar tijdens het rijden de leukste praatjes uit...E60 M5 schreef:Roy RS schreef:Haha, daarom rijd ik zo graag met gehandicapte kinderen, die zijn lekker makkelijk onder de indruk
![]()
![]()
Trouwens, complimenten en mijn bewondering daarvoor.
Heeft dat evenement een naam en is dat jaarlijks of zo terugkerend?
Gebruikers op dit forum: Rivanov en 8 gasten