928 / 968 / eventueel in cabrio vorm; JA! (968 of 944 in die 3.0 uitvoering?)
@ Martin; 500E is super gaaf. Maar ik denk niet de auto voor mij.
Dat maakt me niet echt uit, dan blijven ze dat ook wel namelijk.dvh schreef:500e vragen ze ook madnessprijzen voor tegenwoordig
Lijkt dus geen historie te hebben. Ben ik dan een zeikerd?deze mustang is (waarschijnlijk) in amerika nieuw opgebouwd en opnieuw gespoten
ErikS schreef:Prijs op aanvraag....
Lijkt genoeg te zeggen over de vraagprijs.
lijkt wel een mooi dingErikS schreef:Waarom niet een op kenteken?
Veel makkelijker, lijkt een liefhebber te zijn. Iemand die 5 jaar eigenaar is, zal ook meer van de auto kunnen vertellen. Alleen dan de regel;Lijkt dus geen historie te hebben. Ben ik dan een zeikerd?deze mustang is (waarschijnlijk) in amerika nieuw opgebouwd en opnieuw gespoten
GTRene schreef: Of een mooie MGB-GT met V8 (origineel) ook mooi, helemaal in sebring (breder) uitvoering![]()
hier bv een gewone maar met MGC bonnet en andere V8
http://www.britishv8.org/mg/philliptaggart.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
en hier bv een Sebring uitvoering
Onderkant Mustang markt ligt wel een 10K lager hoor. De lijn tussen 25 tot 35K is heel dun. Vaak zijn de 35K exemplaren alleen maar dik aangekleed met 18" op z'n amerikaans, en dat zoek ik niet. Ik denk dat je met 25K in de originele V8 coupe markt zoekt, zelfs aardig aan de bovenkant zit. De meeste die er boven zitten zijn originele GT's, cabrio's en fastback's.Niels schreef:Als de 535i redelijk betrouwbaar is dan zou ik er lekker van blijven genieten. Een '67 mustang, een 928.... Mijn hemel waar begin je aan met een budget van 25k. ik schaar jou onder de mensen die een auto voor alles wegbrengen en ik vermoed dat de lol er heel snel af gaat met dit spul.
Voor een bruikbare klassieker moet je niet aan de onderkant shoppen of mega veel geluk hebben.