Heb ook het idee dat IE7 meer een haastklusje was van Microsoft. Na IE6 is er jarenlang amper iets gebeurd aan hun browser maar nu met de opkomst van FF moesten ze wel. Paar FF features erin (tabs etc.) en ze kunnen weer ff vooruit. Heb het idee dat IE8 wel veel meer onderhuidse vernieuwingen/verbeteringen zal bevatten.Tom schreef:Zie mijn reactie op gummen.
Er zijn regels hoe webpagina's gemaakt moeten worden. Nu zijn bij mij die regels niet heilig, absoluut niet. Elke browser gebruikte voorheen toch z'n eigen intepretatie van die regels en het leek erop dat ze nooit op één lijn kwamen te liggen. Firefox, de concurrent van IE, voldoet er wel aan. IE6 ging de mist in. Er was de hoop dat het bij IE7 een stuk beter zou zijn, maar helaas heeft Microsoft zich er heel gemakkelijk vanaf gemaakt door alleen wat visuele verbeteringen te doen. Onderhuids valt het (weer) tegen. Op die manier kun je van sommige zaken als ontwerper geen gebruik maken. Technisch kan het (want Firefox kan het ook) maar bij de grotere groep met IE gebruikers gaat het de mist in.
Vergelijk met met een rechter die z'n eigen wetboek erop na houd
Internet Explorer 7.0
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Heb het nog eens geprobeerd, clear type text uitgeschakeld, dus nu weer het scherpe beeld zoals ik het wil hebben, email toegevoegd.......................begint zowaar ergens op te lijken
Nu snap ik die tabbladen ook beter, ik was gisteren idd te kort door de bocht, lees te snel ( hoe kan het ook anders niet dan), ze moeten even laden...........................en dan kan je heel makkelijk wisselen....................
Macboy bedankt.................................

Nu snap ik die tabbladen ook beter, ik was gisteren idd te kort door de bocht, lees te snel ( hoe kan het ook anders niet dan), ze moeten even laden...........................en dan kan je heel makkelijk wisselen....................
Macboy bedankt.................................