Oh grappig, compleet gemist dat er een NL'er achter mij stond, laat staan een DF'erStefanV6 schreef:Leuke wagen! Blijkbaar stond je voor me met tanken bij Ed

Oh grappig, compleet gemist dat er een NL'er achter mij stond, laat staan een DF'erStefanV6 schreef:Leuke wagen! Blijkbaar stond je voor me met tanken bij Ed
haha, iddflip schreef:iig een porsche ingehaald![]()
Goed te lezen dat je iig lol/rust hebt met de mx-5
dank, dat zei Tom van H. ook toen hij meereed met mij haha.Hielke schreef:Snel en clean. Een hele mooie ronde. Als er nog wat inzit, dan is het niet veel.
Vooral vanwege veiligheid overgestapt op DS2500. Laatste jaren al paar keer noodstop moeten maken omdat er 'wat gebeurd' was na een blinde bocht. Zo min mogelijk remmen blijft het devies met de stock klauwen.Hielke schreef: Wat voor remblokken gebruik je? Of is ie helemaal stock?
PS3 eerst, prima bandjes hoor! Overgestapt op R1R's nu. Meer grip maar minder speels wat jammer is.Hielke schreef: En Pilot Sport 3 toch? Hoe zijn die? Mijn Dunlop Blueresponses zijn een tikkie te zacht in de wang.
Nee, staat op mijn laatste om ooit te doen, laatste keer CPZ was 2005, DF @ CPZ II of zo hahahaHielke schreef: Heb je de auto ook wel eens op Assen of Zandvoort uitgelaten?
idd, veel te lang geleden weerwitje schreef:Wordt tijd dat ik je weer eens tref bij de einfahrt
Mijn ervaringen na twee maanden: voor je gevoel best meer grip, maar in de praktijk doen de PS3's stiekem het ook best goed. R1R's voel je op straat vooral de stijve wang.Hielke schreef:Van PS3 naar R1R's? Ik zit ook met de gedachte te spelen naar R1R's over te gaan. Wil eens meemaken wat dat scheelt.
Valt wel mee bij MX5jes. Wel redelijk snel smeren bij doorstampen. Enige nadeel, naast minder speelsheid.Hielke schreef: Slijten die dingen echt zo hard?
Gebruikers op dit forum: Bob Gervais, jessedehaan, krentenbol, Peter-Paul, SlowCo en 13 gasten