Maarja..ik heb geen luchtvolumemeter..
35pk winnen met een uitlaat?
- Hans R
- Berichten: 5236
- Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
- Auto: Jeep Rubicon
- Locatie: Paradijs
Nu we het toch over banken hebben.. die van Beek klopt wel aardig.
Laatst een nieuwe 2007 cooper standaard 120pk, had op de bank van Beek 119,46PK en 158NM
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=2779
Maar of je 35 pk winst met alleen een uitlaatje haalt?
Dat lijkt me sterk..
Laatst een nieuwe 2007 cooper standaard 120pk, had op de bank van Beek 119,46PK en 158NM
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=2779
Maar of je 35 pk winst met alleen een uitlaatje haalt?
- Topfuel
- Berichten: 1916
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 11:29
Mij lijkt dat ook sterk, het is alleen erg afhankelijk van de auto. Jou mini b.v. is al erg ver getuned door mini zelf, zelfs met een andere chip zou je daar geen 35pk winst mee boeken (denk ik).Hans GP1630 schreef:Nu we het toch over banken hebben.. die van Beek klopt wel aardig.
Laatst een nieuwe 2007 cooper standaard 120pk, had op de bank van Beek 119,46PK en 158NM
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=2779
Maar of je 35 pk winst met alleen een uitlaatje haalt?Dat lijkt me sterk..
Zo'n volvo blok levert in de S60 300pk dus wat dat betreft kan die 225pk erg makkelijk omhoog.
Een evo is ook een goed voorbeeld, daar haal je met een compleet uitlaat systeem ook een hoop extra vermogen de auto!
Als je weer een atmosferische motor bekijkt dan ligt het weer anders. Daar zal je zowiezo niet snel veel pk's uit halen ook al is het een compleet systeem.
Bij hoog vermogende atmosferische blokken weer wel (M5, Corvettes, Vipers, Nieuwe AMG's) omdat die juist erg geknepen worden door de standaard uitlaat.
Gr TF
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 2 gasten
