Daar ga je veel plezier aan beleven

Dit is de beste imo:bm-dub schreef:...heb je btw nog die site waar je dmv. chassisnr. de optielijst kunt aanvragen?
De E36 liep niet zuiniger dan 1:11 en de 320 liep makkelijk 1:13,5 dus dat is best een aardig verschil.dvh schreef:Ja.. Maar goed.. Waar ligt dat aan. Want per saldo zal het nooit veel schelen. En waar hebben we het dan over. 1/1.5 liter op de 100km ? Het verbruik van een 316 kan 1:10 zijn maar ook 1:13. Een 320 zal ook daartussen zitten.
persoonlijk vind ik deze nog beter: http://www.bmwvin.com/" onclick="window.open(this.href);return false;MParallel schreef:Dit is de beste imo:bm-dub schreef:...heb je btw nog die site waar je dmv. chassisnr. de optielijst kunt aanvragen?
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Weer wat geleerd. Ze zouden in de fabriek de fl wel gefaseerd hebben doorgevoerd waardoor je een mengelmoes kan krijgen. Die auto heeft namelijk wel een FL m stuur.Tim N schreef:Idd M-pakket is idd retrofit staat ook in de tekst, echter is het M-Pakket wel op 2001 PFL tourings geleverd.Reind schreef: Die bumpers zijn overigens later gemonteerd. Een PFL kan nooit met een M Tech 2 geleverd zijn.
Veel plezier ermee.
Voor mijn zoektocht dacht ik ook van niet maar iig in Duitsland is het in 2001 geleverd. Ben er nl een aantal tegen gekomen met alle M-pakket opties en toch PFL. Een daarvan heb ik toen gemaild (ff gezocht deze) omdat ik wel erg benieuwd werd of het dan een af fabriek pakket was. En dat stond keurig op de optielijst auto was van 6-2001 meen ik.
Dat kan die andere allemaal ook, minus registeren. Daarom wint die.jgpeggeman schreef:persoonlijk vind ik deze nog beter: http://www.bmwvin.com/" onclick="window.open(this.href);return false;MParallel schreef:Dit is de beste imo:bm-dub schreef:...heb je btw nog die site waar je dmv. chassisnr. de optielijst kunt aanvragen?
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Even gratis registreren, en je krijgt alle info, inclusief de originele optielijst, en de mogelijkheid om te exporteren naar pdf
Reind schreef:Weer wat geleerd. Ze zouden in de fabriek de fl wel gefaseerd hebben doorgevoerd waardoor je een mengelmoes kan krijgen. Die auto heeft namelijk wel een FL m stuur.
Een 328i/330i zou leuker zijn maar als je geen echte sporter bent maakt het niet uit. Met een 320i geniet je ook al van het 6 cilinder karakter, met een eigenlijk nog mooier geluid. En daar hoef je helemaal niet hard voor te rijden om van te genieten.
Cdv eruit is wel fijn ja! Wil je soepel wegrijden met dat ding erin moet je er op vertrouwen dat het ding z'n naam eer aan doet. Hij vertraagt de boel, dus gewoon net even iets eerder en iets lomper op laten komen.Tim N schreef:Na twee maand gereden te hebben met het gevoel dat je niet kunt schakelen (lees: koppelen, keer op keer met schokken) Heb ik vandaag maar eens de CDV ertussenuit gehaald, wat een ellende die CDV's snap echt niet waarom die zo geleverd worden... Met CDV alles geprobeerd om vloeiend te schakelen, lukte met moeite, nu rijd je zo weg.
Wel gezien dat er aan de linkerzijde (vanuit de bestuurdersstoel) iets aan het zweten is wat olie betreft, even schoon gemaakt en maandag eens kijken wat we eraan kunnen vinden. Misschien wel hetzelde wat Auke had met zijn N54, of de caterventilatie???
Voor mensen die net het rijbewijs hebben gehaald is het ook ideaal. Liep eerst ook altijd te kloten met de koppeling. Had de e46 toen net een paar maanden toen haalde m'n vriendin ook haar rijbewijs. Rijdt hartstikke soepel weg met dat ding. Ik helemaal gefrustreerd. In een andere auto geprobeerd. Toen was het weer bokken en afslaan bij haar en ging het bij mij soepel. Dus zo lomp mogelijk doen is de oplossing ben ik toen achter gekomen.Spijkerhard schreef:Is dacht ik ontworpen voor amerikanen die vanuit een automaat in een Stickshift willen gaan rijden. Gewoon op laten komen die koppeling...