Om Den Haag te f*cken zou je een Umweltplakkette aan moeten vragen en op je ruit plakken, denk dat je die met deze turbo motor wel moet kunnen krijgen. De mijne zou er sowieso 1 krijgen en ga ik ook daadwerkelijk regelen als het ernaar uit ziet dat hij weer opgebouwd en gekeurd de weg op kan.
Volvo 360 SR20DET
- InjectTheVenom
- Berichten: 4264
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
- Locatie: Import-Limburger
Re: Volvo 360 SR20DET
Dit gaat gewoon een dikke vette sleeper worden, wat nou geen gangbare auto dat is juist de grote verrassingsfactor van zo'n "oud koekje"
Om Den Haag te f*cken zou je een Umweltplakkette aan moeten vragen en op je ruit plakken, denk dat je die met deze turbo motor wel moet kunnen krijgen. De mijne zou er sowieso 1 krijgen en ga ik ook daadwerkelijk regelen als het ernaar uit ziet dat hij weer opgebouwd en gekeurd de weg op kan.
Om Den Haag te f*cken zou je een Umweltplakkette aan moeten vragen en op je ruit plakken, denk dat je die met deze turbo motor wel moet kunnen krijgen. De mijne zou er sowieso 1 krijgen en ga ik ook daadwerkelijk regelen als het ernaar uit ziet dat hij weer opgebouwd en gekeurd de weg op kan.
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: Volvo 360 SR20DET
Wat de vliegende fok? Om Den Haag te neuken moet je een Duitse sticker op je auto plakken? Verklaar u nader.InjectTheVenom schreef:Dit gaat gewoon een dikke vette sleeper worden, wat nou geen gangbare auto dat is juist de grote verrassingsfactor van zo'n "oud koekje"![]()
Om Den Haag te f*cken zou je een Umweltplakkette aan moeten vragen en op je ruit plakken, denk dat je die met deze turbo motor wel moet kunnen krijgen. De mijne zou er sowieso 1 krijgen en ga ik ook daadwerkelijk regelen als het ernaar uit ziet dat hij weer opgebouwd en gekeurd de weg op kan.
- InjectTheVenom
- Berichten: 4264
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
- Locatie: Import-Limburger
Re: Volvo 360 SR20DET
Om ze uit de droom te helpen dat alle oudere auto's slecht voor het milieu zijn, hebben ze niets meer te vertellen als onze EU buur daar een andere mening over blijkt te hebben (iets over één Europa) 
-
procell
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 12 mar 2012, 17:20
Re: Volvo 360 SR20DET
zo de carnaval weer voorbij, weer verder met de volvo.
Mn lasser voor de kooi af te lassen heeft het erg druk dus dan maar verder met de bak en motor te plaatsen.
Vandaag wat Bakzaken gedaan.








Valt me niet tegen, heb de opening nu best strak gemaakt, meer weghalen kan nog altijd.
Bak moet eigenlijk voor nog omhoog zodat deze niet onder de kokers van de bodem uitkomt.
Nog een paar zaken aan de motor doen dan kan de bak erachter en hang ik deze erin om de motor- en baksteunen te maken en dan de tunnel boven de bak maken.
Ben aan het denken om de tunnel van aluminium te maken, en demontabel van binnen in de auto.
Om de hitte te beperken de tunnel te voorzien van hittewerende zelfklevend folie.
Mn lasser voor de kooi af te lassen heeft het erg druk dus dan maar verder met de bak en motor te plaatsen.
Vandaag wat Bakzaken gedaan.
Valt me niet tegen, heb de opening nu best strak gemaakt, meer weghalen kan nog altijd.
Bak moet eigenlijk voor nog omhoog zodat deze niet onder de kokers van de bodem uitkomt.
Nog een paar zaken aan de motor doen dan kan de bak erachter en hang ik deze erin om de motor- en baksteunen te maken en dan de tunnel boven de bak maken.
Ben aan het denken om de tunnel van aluminium te maken, en demontabel van binnen in de auto.
Om de hitte te beperken de tunnel te voorzien van hittewerende zelfklevend folie.
-
procell
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 12 mar 2012, 17:20
Re: Volvo 360 SR20DET
Zo het is al weer even geleden dat ik van me heb laten horen,
beetje druk gehad de afgelopen tijd met van alles en nog wat, maar hier gaat ie dan weer:
motor en bak gemonteerd met aanbouwdelen, klaar om in de wagen te hangen en de motorsteunen te maken.
Heb drie keer beschadigde schroefdraad moeten repareren, 2x in de cilinderkop omdat er verkeerde draadeinden gebruikt zijn,
en 1x in de startmotor omdat er bijna geen draad meer in zat.
Toen gekeken welke druklagerhouder ik moet toepassen, de S14 of de van de 350Z. Kon er geen verschil in ontdekken in de hoogtes en dus de Z33 maar gebruikt, alleen bij montage van de bak blijkt dat de houder niet hoog genoeg is hier moet ik dus nog naar kijken.
Verder de tank gedemonteerd, de lichte roest behandeld en weer fijn geverfd.
De rolkooi is voor 80% af, denk niet dat ik een kruis maken in de deuren maar gewoon 1 stang, omdat ik het instappen ook belangrijk vindt en dat wordt met een kruis alleen maar lastiger.
afstandsbus die bij een automaat gebruikt wordt verwijderd en het lager voor de handbak gemonteerd

vliegwiel van prutsjanus gevlakt

druklager houder, volgens mij is de rechtse van een S14 maar weet het niet meer zeker ;D

tank weer netjes, gaat eronder als ik de bodem heb voorzien van een verse laag bodyschutz nadat het laswerk klaar is.

motor met bak, moet nog wel de versnellingspook inkorten.



heb de drager van het diff aangepast zodat de dragers van de volvobak eraan gebout kunnen worden die weer aan de dwarsbalk komen onder de volvo. Ga het passen maar 100% gelukkig ben ik er nog niet mee.

Rolkooi met alleen een stang bij de deuren, weet dus nog niet of ik daar kruizen wil, die zijn eigenlijk wel nodig voor de koppeling met de voorste veertorens.



Heb de stoelen, stuur en pedalbox gepast, het is krap maar het gaat.
Het stuur moet wel zakken en de stuurstang verlengd zodat deze dichterbij komt.
Ben alleen niet gelukkig met de deurstangen die wil ik nog buigen zodat deze meer naar de deur gaan.







beetje druk gehad de afgelopen tijd met van alles en nog wat, maar hier gaat ie dan weer:
motor en bak gemonteerd met aanbouwdelen, klaar om in de wagen te hangen en de motorsteunen te maken.
Heb drie keer beschadigde schroefdraad moeten repareren, 2x in de cilinderkop omdat er verkeerde draadeinden gebruikt zijn,
en 1x in de startmotor omdat er bijna geen draad meer in zat.
Toen gekeken welke druklagerhouder ik moet toepassen, de S14 of de van de 350Z. Kon er geen verschil in ontdekken in de hoogtes en dus de Z33 maar gebruikt, alleen bij montage van de bak blijkt dat de houder niet hoog genoeg is hier moet ik dus nog naar kijken.
Verder de tank gedemonteerd, de lichte roest behandeld en weer fijn geverfd.
De rolkooi is voor 80% af, denk niet dat ik een kruis maken in de deuren maar gewoon 1 stang, omdat ik het instappen ook belangrijk vindt en dat wordt met een kruis alleen maar lastiger.
afstandsbus die bij een automaat gebruikt wordt verwijderd en het lager voor de handbak gemonteerd
vliegwiel van prutsjanus gevlakt
druklager houder, volgens mij is de rechtse van een S14 maar weet het niet meer zeker ;D
tank weer netjes, gaat eronder als ik de bodem heb voorzien van een verse laag bodyschutz nadat het laswerk klaar is.
motor met bak, moet nog wel de versnellingspook inkorten.
heb de drager van het diff aangepast zodat de dragers van de volvobak eraan gebout kunnen worden die weer aan de dwarsbalk komen onder de volvo. Ga het passen maar 100% gelukkig ben ik er nog niet mee.
Rolkooi met alleen een stang bij de deuren, weet dus nog niet of ik daar kruizen wil, die zijn eigenlijk wel nodig voor de koppeling met de voorste veertorens.
Heb de stoelen, stuur en pedalbox gepast, het is krap maar het gaat.
Het stuur moet wel zakken en de stuurstang verlengd zodat deze dichterbij komt.
Ben alleen niet gelukkig met de deurstangen die wil ik nog buigen zodat deze meer naar de deur gaan.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Volvo 360 SR20DET
best een groot karwei.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: ron36 en 1 gast
