Zo het is al weer even geleden dat ik van me heb laten horen,
beetje druk gehad de afgelopen tijd met van alles en nog wat, maar hier gaat ie dan weer:
motor en bak gemonteerd met aanbouwdelen, klaar om in de wagen te hangen en de motorsteunen te maken.
Heb drie keer beschadigde schroefdraad moeten repareren, 2x in de cilinderkop omdat er verkeerde draadeinden gebruikt zijn,
en 1x in de startmotor omdat er bijna geen draad meer in zat.
Toen gekeken welke druklagerhouder ik moet toepassen, de S14 of de van de 350Z. Kon er geen verschil in ontdekken in de hoogtes en dus de Z33 maar gebruikt, alleen bij montage van de bak blijkt dat de houder niet hoog genoeg is hier moet ik dus nog naar kijken.
Verder de tank gedemonteerd, de lichte roest behandeld en weer fijn geverfd.
De rolkooi is voor 80% af, denk niet dat ik een kruis maken in de deuren maar gewoon 1 stang, omdat ik het instappen ook belangrijk vindt en dat wordt met een kruis alleen maar lastiger.
afstandsbus die bij een automaat gebruikt wordt verwijderd en het lager voor de handbak gemonteerd
vliegwiel van prutsjanus gevlakt
druklager houder, volgens mij is de rechtse van een S14 maar weet het niet meer zeker ;D
tank weer netjes, gaat eronder als ik de bodem heb voorzien van een verse laag bodyschutz nadat het laswerk klaar is.
motor met bak, moet nog wel de versnellingspook inkorten.
heb de drager van het diff aangepast zodat de dragers van de volvobak eraan gebout kunnen worden die weer aan de dwarsbalk komen onder de volvo. Ga het passen maar 100% gelukkig ben ik er nog niet mee.
Rolkooi met alleen een stang bij de deuren, weet dus nog niet of ik daar kruizen wil, die zijn eigenlijk wel nodig voor de koppeling met de voorste veertorens.
Heb de stoelen, stuur en pedalbox gepast, het is krap maar het gaat.
Het stuur moet wel zakken en de stuurstang verlengd zodat deze dichterbij komt.
Ben alleen niet gelukkig met de deurstangen die wil ik nog buigen zodat deze meer naar de deur gaan.
