[29-12-2013] DF @ Zandvoort deel XXXII
- Fabian
Re: [29-12-2013] DF @ Zandvoort deel XXXII
De nieuwe DF-racing e36 huurauto ook flinke schade zag ik op Fb zojuist 

- Petrolhead Tom
Ik zag het net. Zonde zeg. Niet echt de manier om het jaar af te sluiten.Fabian schreef:De nieuwe DF-racing e36 huurauto ook flinke schade zag ik op Fb zojuist

- GTRene
idd jammer, dat op zijn eerste inzet, kunnen ze weer opnieuw beginnen met opbouwen, risico van het 'vak'
- martll
Ik was ook even komen kijken, lekker rustig op de baan. Alleen dat volk op de parkeerplaats.... hard muziek aan, wiet roken, schreeuwen....
Iemand die kan vertellen wat er rond 3 uur gebeurde waarom alle auto's eraf moesten en de om het netjes te zeggen "optisch getunede" auto's doorreden en werden toegeschreeuwd?

Iemand die kan vertellen wat er rond 3 uur gebeurde waarom alle auto's eraf moesten en de om het netjes te zeggen "optisch getunede" auto's doorreden en werden toegeschreeuwd?
- Kasteel
Als je daar was, waarom heb je het dan niet even gevraagd?martll schreef:Ik was ook even komen kijken, lekker rustig op de baan. Alleen dat volk op de parkeerplaats.... hard muziek aan, wiet roken, schreeuwen....![]()

- martll
Omdat de marshalls op de baan staan en het niet de bedoeling is dat bezoekers de baan/pit op lopen.
- Niels v D
Heb je niet gezien Martijn, Helaas
Was er tot kwart of 1 ofzo, als ik wist dat je rondhuppelde vanmiddag was ik nog even blijven hangen.
Over dat volk, er was ook een DMPD trackday ofzo? Vanmorgen geen last van gehad, was heerlijk rustig.

Over dat volk, er was ook een DMPD trackday ofzo? Vanmorgen geen last van gehad, was heerlijk rustig.
Laatst gewijzigd door Niels v D op 29 dec 2013, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- martll
Ik was er ook pas om 2 uur. 
Oh oke, dat zal het wel verklaren.

Oh oke, dat zal het wel verklaren.
- Robin Hartog
Die wietlucht was behoorlijk aanwezig inderdaad.. Net als die afzichtelijke Hyundai Coupe? Met z'n oversized uitlaat andersom gemonteerd..
Verder geslaagd laatste dagje van het jaar!
Verder geslaagd laatste dagje van het jaar!

- Petrolhead Tom
Waar gaat dit over? 

- Kasteel
Organisatie/Peter/Gert etcmartll schreef:Omdat de marshalls op de baan staan en het niet de bedoeling is dat bezoekers de baan/pit op lopen.

Vond het zelf wel een lekker dagje, mooi glad in de ochtend, post vanavond wel een langer verhaaltje.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
http://www.dmpd.eu/home_trackday/" onclick="window.open(this.href);return false;Petrolhead Tom schreef:Waar gaat dit over?
Andere scene zeg maar

http://vimeo.com/74579556" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hielke
Fast and Furious Tribute 384.martll schreef:Ik was ook even komen kijken, lekker rustig op de baan. Alleen dat volk op de parkeerplaats.... hard muziek aan, wiet roken, schreeuwen....![]()
- Alexsti
- Auto: Een Soebaroe en Lotus
Als ik even mag reageren, 1 auto had een breed vloeistofspoor neergelegd in de slotemakersbocht waarvoor de code rood.
Degene die 'toegeschreeuwd' werden waren de 'coureurs' die na rode vlaggen op de baanposten en rode lampen op het rechte stuk vrolijk doorreden
......daar werd vriendelijk maar luid de betekenis van rood aan uitgelegd.
Alex,
Degene die 'toegeschreeuwd' werden waren de 'coureurs' die na rode vlaggen op de baanposten en rode lampen op het rechte stuk vrolijk doorreden

Alex,
- GTRene
mooie e38? voor knot @28secsmiley schreef: Andere scene zeg maar![]()
http://vimeo.com/74579556" onclick="window.open(this.href);return false;
en zag Aram met z'n Gt86 @1.02

- Robin Hartog
Was die 'verassing' nou die Renault Zoe?JWD schreef:Eigenlijk sneeuw en ijs maar dit is ook wel lekker om de semi-slicks even uit te proberen.Peter Tunissen schreef:Ik heb het al eens eerder geroepen: van kijken komt rijden...
We hebben nog wel een paar plaatsen vrij, dus wie morgen zin heeft is meer dan welkom om wat circuitrondjes te maken.
12 graden en zonnig volgens de voorspellingen; wat wil een mens nog meer in december...![]()
Ik ben er bij met de Clio RS en een "Verassing".
Even kijken of we die verassing op de baan kunnen krijgen.
- Kenneth
Weer een erg leuke dag en goed georganiseerd.
Wel merkwaardig dat twee verschillende scene's op het circuit zo anders van elkaar kunnen zijn.
Waar de ene groep zich netjes aan de regels/vlaggen houdt lapt de andere groep het voor een groot deel aan hun laars. Iets te groot contrast qua type rijders waardoor je zo nu en dan wel op moest passen.
Eigenlijk is dit type rijder de reden dat ik nooit naar een vrij-rijden event oid zou gaan.
Maaarr, Volgende keer gewoon aanwezig! Eerst maar eens de winter door
Wel merkwaardig dat twee verschillende scene's op het circuit zo anders van elkaar kunnen zijn.
Waar de ene groep zich netjes aan de regels/vlaggen houdt lapt de andere groep het voor een groot deel aan hun laars. Iets te groot contrast qua type rijders waardoor je zo nu en dan wel op moest passen.

Eigenlijk is dit type rijder de reden dat ik nooit naar een vrij-rijden event oid zou gaan.
Maaarr, Volgende keer gewoon aanwezig! Eerst maar eens de winter door

- Downforce Hans
Wat ik begreep werd er ondanks de twee " groepen" netjes gereden..........
- Kenneth
Ja hoor zeker 
Was gewoon genieten..

Was gewoon genieten..
- Tim R
Wat mij betreft een zeer geslaagde dag. Werd over het algemeen gewoon netjes gereden en leuke diversiteit aan auto's. Mijn blokje verloor helaas rond 15:30 alle olie toen in in de paddock stond (bijna alles netjes opgevangen) dus in de winter gaat een grondige revisie plaats vinden.
DF: bedankt!
DF: bedankt!
- L@urens
Daarom dus een briefing, mondeling, vooraf, fysiek aanwezig.Alexsti schreef:Als ik even mag reageren, 1 auto had een breed vloeistofspoor neergelegd in de slotemakersbocht waarvoor de code rood.
Degene die 'toegeschreeuwd' werden waren de 'coureurs' die na rode vlaggen op de baanposten en rode lampen op het rechte stuk vrolijk doorreden......daar werd vriendelijk maar luid de betekenis van rood aan uitgelegd.
Alex,
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Was een leuke afwisseling voor de (voor deze tijd van het jaar) warme zondag, beetje ouwehoeren en sfeer proeven
...
Ben
PS Serieus knap filmpje trouwens van DMPD
...

Ben
PS Serieus knap filmpje trouwens van DMPD

- Niels v D
Mathieu maakt altijd gave filmpjes 
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 324&type=1
Kwam hier wat foto's van vandaag tegen. Valt zo te zien nog wel mee met de tupperware in de middag..

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 324&type=1
Kwam hier wat foto's van vandaag tegen. Valt zo te zien nog wel mee met de tupperware in de middag..
- Yven
Had 2 DMPD heats mee gereden vandaag, hier wat beeld met andere er op.
- JWD
Ik ben het met je eens, ik heb weleens betere verassingen gehadRobin Hartog schreef: Was die 'verassing' nou die Renault Zoe?

De grote verassing was meer voor ons want wat hebben we gelachen in die Zoe...
Nee het is geen snelheidsmonster maar WTF dat ding heeft een super wegligging met z'n laadsnoer in de achterbak en eco bandjes.
Renault heeft me tot op heden niet teleurgesteld met hun onderstellen maar dit is redelijk opmerkelijk.
De 2m38 rondetijd kwam dan ook meer door de beperkte topsnelheid dan door de bochten stabiliteit.
Ben benieuwd of we samen met Renault een wat snellere Cup versie kunnen bouwen

Voor de rest was het een lekker dagje, jammer dat de Tarzan vrij lang erg vuil (olie) was maar aan het eind van de dag toch richting de 2m15 kunnen kruipen met het RSje, iets beter moet mogelijk zijn voor we aan de auto moeten gaan sleutelen maar de rijdende chicanes van DMPD waren op het laatst een beetje lastig (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk).
Geen idee wie de Duitse Porsche bestuurde maar wel erg leuk gevechtje mee gehad, in de bochten kon ik voorbij steken en op de rechte stukken kwam hij weer makkelijk voorbij.
Roept wel de vraag op, is het tijd voor meer vermogen