Pagina 2 van 4

Re: [21-08-2013] DF @ Zandvoort deel XXVII

Geplaatst: 21 aug 2013, 09:56
door Knot
Als het past graag, kan er maar liggen :)

Re: [21-08-2013] DF @ Zandvoort deel XXVII

Geplaatst: 21 aug 2013, 10:02
door Proxymus
doel is heel de baan slappen ;) hehe moet lukken met de stok!

Re: [21-08-2013] DF @ Zandvoort deel XXVII

Geplaatst: 21 aug 2013, 10:54
door Walter
.

Re: [21-08-2013] DF @ Zandvoort deel XXVII

Geplaatst: 21 aug 2013, 19:50
door Hans R
Was top!! :D Heerlijk rustig en de 2-Eleven ging als een speer, eindelijk onder de 2 minuten gekomen, 1.59,5 :df: Dankzij een nieuwe uitlaat (Larini) die vorige was echt overleden, de vulling kwam eruit zetten..

Re: [21-08-2013] DF @ Zandvoort deel XXVII

Geplaatst: 21 aug 2013, 21:23
door Knot
Wij waren er alleen het laatste (drift)uurtje met 2x E36 328i... heerlijk vermaakt, maar wat maakt 286 of 321pk het leven makkelijker zeg.. kom echt tekort op droog voor het grove rookwerk!


Re: [21-08-2013] DF @ Zandvoort deel XXVII

Geplaatst: 21 aug 2013, 21:26
door Fabian
2 rondjes banden kaal zeker? :)

Re: [21-08-2013] DF @ Zandvoort deel XXVII

Geplaatst: 21 aug 2013, 21:30
door GTRene
wow :clap:

wah kun ie dah goed :shock:

mooi als je dat zo op het rechte stuk ook kan :headbang:

Re: [21-08-2013] DF @ Zandvoort deel XXVII

Geplaatst: 21 aug 2013, 21:35
door Knot
Allemaal gebruikte banden met paar mm profiel maar de Wanli S1088 ging de buitenste helft (waar ie niet op loopt met camber) bol staan, echt centimeter of 2 hoger dan normaal/binnenkant.

De Wanli S1099 zat nog wel 2mm op maar stukken vlogen eraf en links was ik ineens al het profiel kwijt:

Afbeelding

Daarna met 15inch staal verder michelin energy, die gingen nog vrij aardig, profiel wel verziekt maar liet niet los. Zag op de oprijwagen ook 17inch conti staan, erg mooi afgesleten maar die hebben mij teveel grip.

En op nat doe je gewoon 6 dagen papenburg en 10.000km straat met een set B-merk banden :)

Re: [21-08-2013] DF @ Zandvoort deel XXVII

Geplaatst: 21 aug 2013, 21:38
door Joël D.
Ging best goed hoor knot imo. :)

Maar die grijze E36 Coupé ging echt abnormaal, damn wat een gordijn kwam daar uit. Ik stond bij Hugenholtz uit, toen hij weer langs kwam op het rechte stuk hing er nog steeds rook. :kikker:

Re: [21-08-2013] DF @ Zandvoort deel XXVII

Geplaatst: 21 aug 2013, 21:40
door Knot
Ja, daar ligt een Toyota 1JZ in..... daar kan ik ook wel een trucje mee t.o.v. mijn 193pk/280nm :D

Gaat ook wel serieus in de kosten lopen als je daarmee een uur banden gaat roken, gewoon honderden euro's rubber gaan er dan aan!

Re: [21-08-2013] DF @ Zandvoort deel XXVII

Geplaatst: 21 aug 2013, 21:41
door Joël D.
Aaaah ik dacht al, dat klinkt niet des BMW's.

Re: [21-08-2013] DF @ Zandvoort deel XXVII

Geplaatst: 21 aug 2013, 21:54
door Nutkees
Was een mooie dag zo!

Kon vrij gemakkelijk een Celica in racetrim en semislicks bijhouden met de 350z op straatbandjes, toch altijd leuk.

Driften ok kort gedaan, wilde wel weer knap naar huis toe en de banden moeten nog even een paar weekjes mee eigenlijk. Uiteindelijk ging het driften vrij goed, audi S rechts>links blijft leuk!

Hugenholz heb ik niet gedrift, daar moet ik eigenlijk ook in zijn 3de versnelling in, maar als het mis gaat heb je ook direct schade en dat risico wilde ik niet lopen.

Mooiste van alles was het avondeten waarbij Peter T. even over een loungebank dacht te springen.... Pootje bleef haken achter het kussen en KLABAM!!!! Peter T. op een volovergoten terras op zijn muil!

Heb zelden zo hard moeten lachen en de andere mensen ook. Peter kreeg wel veel applaus voor deze truc...

Ben nog aan het bijkomen!

Re: [21-08-2013] DF @ Zandvoort deel XXVII

Geplaatst: 21 aug 2013, 22:03
door ProfZB
Ziet er strak uit dat gedrift. Voor mij iets te moeilijk op dit moment.

Vanochtend wel ff gespeeld met Harry's Laptimer op iPhone. Werkt wel aardig maar af en toe maakt ie er toch een potje van.
Hieronder een filmpje met overlay van harry's laptimer van een van de snellere rondjes.



Heeft iemand ervaring met AIM SOLO en is dat beduidend beter dan zo'n Iphone app?

gr,

Re: [21-08-2013] DF @ Zandvoort deel XXVII

Geplaatst: 21 aug 2013, 23:44
door Kasteel
Knot schreef:Wij waren er alleen het laatste (drift)uurtje met 2x E36 328i... heerlijk vermaakt, maar wat maakt 286 of 321pk het leven makkelijker zeg.. kom echt tekort op droog voor het grove rookwerk!

Ziet er nog dapper uit!!

Vandaag met de Molenaar 325i op pad geweest en was prima lol gehad. Driften CPZ mag wat mij betreft vaker :).

Re: [21-08-2013] DF @ Zandvoort deel XXVII

Geplaatst: 22 aug 2013, 07:59
door Knot
Had pas laat door dat je in die molenaar auto reed, was druk met mn eigen auto op de baan te houden... maar vond je het niet net te weinig 325i/328i op droog?

De 350Z herkende ik wel, maar pas toen ik wegreed, STP toch in kenteken?

Re: [21-08-2013] DF @ Zandvoort deel XXVII

Geplaatst: 22 aug 2013, 08:44
door Snipe
Nutkees schreef:Mooiste van alles was het avondeten waarbij Peter T. even over een loungebank dacht te springen.... Pootje bleef haken achter het kussen en KLABAM!!!! Peter T. op een volovergoten terras op zijn muil!

Heb zelden zo hard moeten lachen en de andere mensen ook. Peter kreeg wel veel applaus voor deze truc...

Ben nog aan het bijkomen!
Je snapt toch wel dat we nu allemaal op foto's en filmpjes zitten te wachten?

Re: [21-08-2013] DF @ Zandvoort deel XXVII

Geplaatst: 22 aug 2013, 09:44
door Joël D.
350Z heb ik ook gezien, stond voor mijn auto geparkeerd.

Klonk de laatste ronde wel vreemd, wat was dat dan?

Re: [21-08-2013] DF @ Zandvoort deel XXVII

Geplaatst: 22 aug 2013, 09:57
door Nutkees
STP in het kenteken inderdaad.

Laatste ronde was er een stuk rubber van het loopvlak wat los was gekomen. Deze hoorde je klapperen. Reden genoeg voor mij om toen te stoppen, heel laten was even belangrijk.

Volgende keer driften zal ik er zeker bijzijn, maar dan met banden die wel helemaal op mogen.....

Re: [21-08-2013] DF @ Zandvoort deel XXVII

Geplaatst: 22 aug 2013, 09:59
door Knot
Mwah, op droog hebben wij met 2 auto's in 45 min 6 sets achterbanden versleten.. gebruikte weliswaar maar bij een nieuwe band vliegt het loopvlak er vaak net zo snel af.

Zou iets meer meenemen als je echt gas wilt geven ;)

Re: [21-08-2013] DF @ Zandvoort deel XXVII

Geplaatst: 22 aug 2013, 11:12
door Erminio
ProfZB schreef:Ziet er strak uit dat gedrift. Voor mij iets te moeilijk op dit moment.

Vanochtend wel ff gespeeld met Harry's Laptimer op iPhone. Werkt wel aardig maar af en toe maakt ie er toch een potje van.
Hieronder een filmpje met overlay van harry's laptimer van een van de snellere rondjes.



Heeft iemand ervaring met AIM SOLO en is dat beduidend beter dan zo'n Iphone app?

gr,
Das een goeie ronde ZB :thumbup: ..., Intrax onderstel scheelt toch wel een hoop :D

Re: [21-08-2013] DF @ Zandvoort deel XXVII

Geplaatst: 22 aug 2013, 11:22
door L@urens
Speciaal voor Peter even dit stukje met de dieseltourist eruit geknipt. Wat begon als outlap ging al snel op tempo:

Re: [21-08-2013] DF @ Zandvoort deel XXVII

Geplaatst: 22 aug 2013, 11:27
door Tristan
Jij rijdt beduidend betere lijnen, Laurens.

Re: [21-08-2013] DF @ Zandvoort deel XXVII

Geplaatst: 22 aug 2013, 11:33
door Richardt.
L@urens schreef:Speciaal voor Peter even dit stukje met de dieseltourist eruit geknipt. Wat begon als outlap ging al snel op tempo:
Wat loopt dat ding lekker zeg! :df:

Re: [21-08-2013] DF @ Zandvoort deel XXVII

Geplaatst: 22 aug 2013, 11:36
door Hielke
Tristan schreef:Jij rijdt beduidend betere lijnen, Laurens.
Zal ik de zak chips er dan vast maar bij pakken? :tooth:

Schitterend schouwspel met die twee kleine rakkers.

Re: [21-08-2013] DF @ Zandvoort deel XXVII

Geplaatst: 22 aug 2013, 11:37
door Andre
Knot schreef:Wij waren er alleen het laatste (drift)uurtje met 2x E36 328i... heerlijk vermaakt, maar wat maakt 286 of 321pk het leven makkelijker zeg.. kom echt tekort op droog voor het grove rookwerk!




Haha dat slalom driften:) kwamen de broodjes bal van mickey s niet omhoog:)