Je mist je Porsche dus wel een beetje?De naam clubsport komt van Porsche.
Het clubsport pakket is bij Porsche 2 race stoelen en een halve rolkooi. Vandaar dat ik het zo noem.

Maar de i-Drive is er dus uit?
Je mist je Porsche dus wel een beetje?De naam clubsport komt van Porsche.
Het clubsport pakket is bij Porsche 2 race stoelen en een halve rolkooi. Vandaar dat ik het zo noem.
Heeft nooit iDrive in gezeten bij mijn weten(?)Riceaux schreef:Je mist je Porsche dus wel een beetje?De naam clubsport komt van Porsche.
Het clubsport pakket is bij Porsche 2 race stoelen en een halve rolkooi. Vandaar dat ik het zo noem.![]()
http://dtmfiberwerkz.com/access/coupe-a ... p-156.html" onclick="window.open(this.href);return false;Autopower street-sport roll bar gives your car a performance look with style. The design allows rear seats (where applicable) and interior trim to remain in place. This is not a "style bar"! A two-step high gloss black paint finish is applied to each roll bar.
Designed for high performance street use
Tube size 1.750" × .120" DOM mild steel
Bolt-in Removable horizontal harness mount tube
4-point bolt-in mounting design
All hardware included for installation
Autopower Street Roll Bar - Z3 M Coupe 1999 - 2001
Wait, Wut?! Een top of the line 1serie zonder navi en idrive?Robin schreef:Heeft nooit iDrive in gezeten bij mijn weten(?)Riceaux schreef:Je mist je Porsche dus wel een beetje?De naam clubsport komt van Porsche.
Het clubsport pakket is bij Porsche 2 race stoelen en een halve rolkooi. Vandaar dat ik het zo noem.![]()
Is niet zo opvallend hoor, vanuit dezelfde gedachte gedaan denk ik als een M3 GTS? Alleen maar gewicht joh, en navi heb je niet nodig op het circuit.Riceaux schreef: Wait, Wut?! Een top of the line 1serie zonder navi en idrive?
En zo ja, plastidip je die dan ook steeds zwart en wit?Peric schreef:Heb je ook nog een Z3 dan André??
De rechterkant zwart en de linker wit...........kan ook andersom zijn.....Snipe schreef:En zo ja, plastidip je die dan ook steeds zwart en wit?Peric schreef:Heb je ook nog een Z3 dan André??
Gaat over mijn z3qp.Peric schreef:Heb je ook nog een Z3 dan André??