Veel rijders zijn geen actieve posters, veel mensen wachten tot net voor de dag ervoor te boeken (mooi weer rijders) en Peter zijn lijstjes zijn niet altijd actueel.Britt GTT schreef: Is nog aardig rustig op het forum. Waar zijn de rijders van 4 juni a.s.?
In elk geval de enige die de track beter vanaf zijn zijruit dan voorruit kent.Knot schreef:Ben ik dan de enige "slecht weer" rijder???
Zeg Tom, ga je nog rijden dinsdag? Zit namelijk nog even te twijfelen of ik nog een kijkje kom nemen.Petrolhead Tom schreef:Ik zal me van het weekend even inschrijven. Wie heeft er een helm te leen voor Robin?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Knot schreef:Moet ik die gopro van mij nog zekeren met een bandje of touwtje als ik m met die meegeleverde zuignap aan de buitenkant plak?
Heb wel getest met 100km/u etc maar als je richting de 200 gaat en/of driften weet ik niet zeker of ie blijft zitten.
Hier zit ie bij mij voor op de motorkap en recht en links op de deur...., zat hier ook tegen de 200km/h aanKnot schreef:Heb wel getest met 100km/u etc maar als je richting de 200 gaat en/of driften weet ik niet zeker of ie blijft zitten.
Met 250km per uur op de GPS bleef de zuignap op het dak, achterklep en voor ruit gewoon vast..... ik heb wel de oude versie zuignap, ik had recent door dat de nieuwe iets anders is, maar ik verwacht net zo goed of beter dan de oude.... no problem op CPZ!Knot schreef:Moet ik die gopro van mij nog zekeren met een bandje of touwtje als ik m met die meegeleverde zuignap aan de buitenkant plak?
Heb wel getest met 100km/u etc maar als je richting de 200 gaat en/of driften weet ik niet zeker of ie blijft zitten.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 2 gasten